złamanie nogi

#1 2011-01-01 17:09:54
Stefank007

2011-01-01

11 września 2010 roku zlamałem noge bylo to dwukostkowe zlamanie podudzia prawego trafiłem do szpitala na 5 dni i przeszedlem zabieg operacyjny nastawienia kości przy urzyciu drutów Kirchnera po 10 tygodniach jedana z kości (szczłka) dalej się nie zrosła okazało się że noga byla żle uztabilizowano i doszło do skrzywienia stopy przeszedlem ponownu zabieg w którym zlamano mi jedną kość i zlożono od nowa za pomocą śrub trafiłem w gips na kolejne cztery tygodnie. Leczenia trwa juz prawie 4 miesiąće i czeka mnie jeszcze rehabilitacja. Jak mam starać się o odszkodowanie i ile ono może wynosić jestem uczniem szkoly średniej

#2 2011-01-03 15:34:33
Stefank007

2011-01-01

Re: złamanie nogi

Pierwszy zabieg zarz po złamani rozpoznano jako złamanie dwukostkowe podudzia prawego i dokonano zabiegu  operacyjnego nastawienia odlamów i zespolona je 3 drutami Kirchnera         Po kilku kontrolach stwierdzono brak zrostu kości szczlkowej i zalecono rehabilitacje.    Jednak udałem się prywatnie po poradę lekarską i stwierdzono przesunięcie się stopy i jej wykrzywienie.     Dostalem skierowanie na zabieg który miał przyspiezyć gojenie jeadnak w rospoznaniu napisano tak :wadliwie wygojone złamanie kostek goleni prawej po leczeniu operacyjnym       W karcie lekarskiej napisano iż  w znieczuleniu przewodowym usunięto druty ,wykonano osteotomie wadliwie wygojonej kostki i usunięto zarniny, zespolenie zlamania 2śruby kaniulowane.  kontrola pod monitorem rtg i nadal podwichnięcie w stawie skokowym.założona naciąg na więzo zrost szczlkowo-piszczelowy i gips pod kontrolą RTG tv

#3 2011-09-05 00:48:35
szkoda

2011-07-03

Stefank007 napisał: