Compensa - szkoda całkowita

#1 2010-03-16 15:25:32
Piotrekndm

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-03-16

Posty: 1

Witam,

Miałem stłuczkę z mojej winy. Uszkodzenia samochodu wg mojej oceny są niewielkie - zderzak, błotnik, reflektor, porysowana maska. Rzeczoznawca z Compensy wyliczył szkodę całkowitą, wypisując szereg uszkodzeń. Napisałem odwołanie odnośnie zmiany kwalifikacji szkody. Przedstawiłem kosztorys naprawy z warsztatu, który nie przekraczał 70% wartości pojazdu. Mimo to TU odrzuciło moje odwołanie. Dodam, że szkoda likwidowana z mojego ubezpieczenia AC.

Pytanie, co teraz należy zrobić, aby uzyskać pełny zwrot za naprawę wg kosztorysy przedstawionego przez warsztat samochodowy??

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,
Piotr.

Offline
Uzyskaj wysokie odszkodowanie po wypadku samochodowym !
Nawet 100 000 zł !
Bezpłatna analiza - wyślij zgłoszenie >>>
#2 2011-04-13 14:56:52
marks

Administrator

Zarejestrowany:

2007-12-03

Posty: 53

Re: Compensa - szkoda całkowita

kowalski napisał:

Witam. Dzisiaj minęło 30 dni od zgłoszenia szkody z kolizji samochodowej. Drugi uczestnik przyznał się do winy, więc sprawa wydawała sie dość prosta. ALE NIE Z COMPENSĄ!!!!!!!!!! Najpierw ich rzeczoznawca, mimo,że się umówił, nie przyjechał, ba, nawet nie raczył zadzwonic,że nie przyjedzie a  ja czekałem kilka godzin i dopiero po moim telefonie raczył mnie o tym poinformować!!! No ale minął miesiąc i nie mam od nich żadnej odpowiedzi!!!!!! Oczywiscie wydzwaniam co tydzień ale osoba prowadzaca sprawę najpierw kazała mi przysłać kserokopie dokumentów pochodzenia samochodu,bo muszą cos zweryfikować. No to wysłalem. Minęło od tamtej chwil  3 tygodnie i nadal nic. Teraz ta pani mówi od 3 tygodni,że muszą zweryfikowac uszkodzenia na tamtym aucie. Ale to już tyle trwa!!!!!! a ja nie mam żadnej decyzji. Dzisiaj zadzwoniłem do jej przełożonego. Oczywiscie sprawy nie znał ale obiecał,że jeszcze dziś oddzwonią. Nie doczekałem sie telefonu. Widzę ,że ta firma ma ludzi kompletnie za nic.
Nie wiem juz co robić, w poniedziałek chyba pójdę do adwokata. Miesiąc nie mam czym jeździć a oni mnie tylko zbywają.
Słyszałem juz od kilku osób,że taki sposób traktowania klientów to w Compensie normalka.
Czy jest na to jakiś sposób?  Będę wdzieczny za pomoc.

Offline

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij