złamanie kości promieniowej prawej ręki

#1 2009-12-29 20:35:01
grazyna_gw

Użytkownik

2009-12-29

Witam.
Jestem ubezpieczona grupowo w PZU. W ubiegłym tygodniu bedąć w górach w czasie przerwy świątecznej (jestem nauczycielką) złamałam rękę (kość promieniowa z przemieszczeniem). Pośliznęłam się na chodniku, ale nie wzywałam pogotowia. Świadkami są mój mąż i mój syn. Czy w związku z tym przysługuje mi jakieś odszkodowanie?

Pozdrawiam

Uzyskaj wysokie odszkodowanie po wypadku samochodowym !
Nawet 100 000 zł !
Bezpłatna analiza - wyślij zgłoszenie >>>
#2 2010-01-04 13:53:36
BANAN150274

Użytkownik

2010-01-04

Re: złamanie kości promieniowej prawej ręki

Witaj Grażyna. Jak najbardziej należy Ci się odszkodowanie z "grupówki" a z tego co się orientuję to również powinno należeć Ci się odszkodowanie od zarządcy drogi(chodnika) na której doszło do wypadku. Skoro się pośliznęłaś to domniewam, że był zaśnieżony lub oblodzony. Szkoda tylko, że nie zgłosiliście się tam do lekarza, sprawa by była wtedy oczywista.

#3 2011-04-18 13:21:21
keri

Administrator

2007-12-03

edytam napisał: