Liberty Direct, AXA, Allianz Direct, Link4...czy to się opłaca?

#1 2007-10-30 14:39:18
ubezpieczyciele

Użytkownik

Zarejestrowany:

2007-10-30

Posty: 1

Czyżby każda ubezpieczalnia miała w planach ominięcie pośrednictwa agentów?
głupio robią moim zdaniem, traci na tym klient i to 2 razy
bez agenta nie ma podpory w sporze z ubezpieczycielem, agent w koncu rperezentuje firmę i stara się aby dla klienta też było jak najlepiej
może nie jest to wyjście najtańsze, ale za bezpieczeństwo trzeba płacić
już nie raz słyszałem narzekania na AXA, że wogole nie wypąłca odszkodowań, przechodzi to ludzkie pojęcie,
to samo link4,
jak się spisze Liberty Dierct pewnie wkrótce się dowiemy, bo dopiero weszli na rynek

Offline
#2 2007-11-06 07:16:39
kedyw

Użytkownik

Zarejestrowany:

2007-11-06

Posty: 14

Re: Liberty Direct, AXA, Allianz Direct, Link4...czy to się opłaca?

Liberty Direct wydaje się z mojego punktu widzenia bardziej wiarygodne niż AXA - jak słyszę notoryczne problemy z wypłatą odszkodowań z AC.
Osobiście , mimo że drożej poleciłbym agenta, przynajmniej masz pewność i bezpieczeństwo że wszystko jest załatwione na tip top.

Offline
#3 2007-11-28 14:53:02
Eleonora05

Użytkownik

Zarejestrowany:

2007-11-28

Posty: 1

Liberty jest moim zdaniem najbardziej wiarygodne w tej chwili. Tak naprawdę jest to ogromna firma i AXA im do pięt nie dorasta, nie wspominając o Link4. Liberty Seguros i Mutual oraz ich spółki mają w sumie 85,5 miliarda dolarów środków trwałych, więc mają z czego wypłacać odszkodowania.

Offline
#4 2007-11-28 15:44:53
kedyw

Użytkownik

Zarejestrowany:

2007-11-06

Posty: 14

oj eleonorka, a powiedz co mają wspólnego aktywa stałe czy jakie tam chcesz ze zwykłą likwidacją szkód? kompletnie nic. Liberty nie ma nawet centrum likwidacji szkód z prawdziwego zdarzenia, a w moim przekonaniu tylko takie firmy się liczą, w polsce pzu ma takie centra w każdym mieście wojewódzkim. wielkość firmy nie ma tu nic do rzeczy. prawdą jest że wszystkie usługi ubezpieczeniowe direct to czysty marketing. opinie o axa pojawiają się wyłącznie negatywne, nie znalazłem jeszcze dobrej opinii. a że liberty dopiero wchodzi na polski rynek, nie ma żadnych wieści o szkodach i likwidacjach.
żaden, kompletnie żaden ubezpieczyciel nie jest skory wypłacać odszkodowania, niezależnie ile ma już kasy w "środkach trwałych". tego nie zmienisz, to ich interes mieć wpływ (klienta) a nie wypływ (poszkodowanego).
pozdrawiam

Offline
#5 2007-12-14 17:10:45
wendrowniczek1

Użytkownik

Zarejestrowany:

2007-12-14

Posty: 1

axa to najwiEkszy oszust na rynku w ubespieczeniach

Offline
#6 2007-12-15 11:11:35
michal

Użytkownik

Zarejestrowany:

2007-05-25

Posty: 502

wendrowniczek1 napisał:

axa to najwiEkszy oszust na rynku w ubespieczeniach

piszesz takie rzeczy to podaj argumenty, równie dobrze ja mogę napisać, że Ty reprezentujesz konkurencje
pozdrawiam

Offline
#7 2008-05-19 22:51:59
wigunia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-05-19

Posty: 3

Nie wiem co się opłaca, ale na pewno nie Link4.
Oferta Link4 jest korzystna jedynie dla nowo wstępujących. Firma ta nie oszczędza na sieci agentów lecz wyzyskuje klientów obecnych. Przy podpisywaniu umowy zapłaciłam za OC ok. 500 zł. Była to dość korzystna oferta w 2007 r za składkę OC.
Jakże zdziwiłam się, gdy w roku obecnym Link4 wysłał mi w dniu zakończenia obowiązującego ubezpieczenia kwitek do zapłaty na kwotę dwa razy wyższą. [Zgodnie z Art.28 ust.1 "Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych", w przypadku chęci zmiany dotychczasowego ubezpieczyciela, zawartą z min umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania pojazdów mechanicznych podlegających rejestracji należy wypowiedzieć:
nie później niż na jeden dzień przed upływem okresu 12 miesięcy, na który umowa ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych została zawarta - w przypadku braku wypowiedzenia, ubezpieczyciel przyjmuje, że umowa ubezpieczenia jest kontynuowana. Może się więc zdarzyć, że na samochód będą obowiązywały dwie polisy: ta, którą ubezpieczający chciał zawrzeć (np. ze względu na niższą od dotychczasowej cenę) oraz tą, o której "myślał", że nie zawarł (ponieważ nie wypowiedział - może spodziewać się wtedy wezwania do uiszczenia nieopłaconej składki za niewypowiedzianą umowę). ]Jak się dowiedziałąm podczas rozmowy telefonicznej kwota ta zostałał podniesiona ze względu na podatek Religii (15%), wypadek na samochodzie (10%), jednakże nie był w stanie wyjaśnić podwyżki o kolejne 75% od kwoty ubiegłorocznej.
Po dłuższej rozmowie stwierdził, że już nie jestem objęta akcją marketingową.  Jednym słowem Link4 zmusił mnie do wykupu obowiązkowego ubezpieczenia OC dwukrotnie wyższego od ubiegłorocznego.
Dla porównania inne firmy oferowały mi ubezpieczenie w cenach nie przekraczających 500 zł.  Nawet PZU oferowało mi 600zł.
Już na pewno pewno nie skorzystam z oferty firmy i Wam też tego nie radzę.

Offline
#8 2008-08-28 12:53:28
luppo19

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-08-28

Posty: 4

Witam
Firma Allianz odmawia wypłaty ubezpieczenia powołując sie na opinię " bo kluczyk był porysowany" - jak żywcem przeniesionej ze znanej akcji "  bo zupa była za słona" czyli -  jesteś dla nas nikim , a jak masz inne zdanie to w łeb.
Allianz ułożył sobie taki ciąg zdarzeń :
1. Rysy na kluczyku - kluczyk służył do wykonania kopii.
2. Samochód i kluczyki są moje - to ja wykonałem kopię kluczyka.
3. Jeżeli wykonałem to mam oddać z innymi kluczami .
4. Jak nie oddałem - to ja mam udowodnić , że go nigdy nie było.

Pierwszą odmowę otrzymałem w marcu - napisałem skargę do Rzecznika Ubezpieczonych , który wystąpił do Allianz z pismem o przedstawienie stanowiska i szczegółowe wyjaśnienia.
  To " szczegółowe " zapoznawanie się firmy Allianz z aktami zajęło im dwa miesiące - nie potrafili Rzecznikowi Ubezpieczonych odpowiedzieć w ustawowym terminie !!!!!!
Oczywiście odpowiedzi udzieliła ta sama osoba , która poprzednio odmówiła wypłaty odszkodowania. Kolejna skarga do Rzecznika na którą Rzecznik Ubezpieczonych  ponownie wysłał pismo do Pana Prezesa Zarządu ,w którym wyrażnie wskazał nieprawidłowości ubezpieczyciela (cytat z pisma Razecznika " Z analizy korespoddencji otrzymanej od Skarżących wynika ,że zajęte w niniejszej sprawie stanowisko może okazać się trudne do obrony w razie zaistnienia sporu sądowego. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę , iż analiza otrzymanych stanowiskpozwala domniemywać , że celem postępowania likwidacyjnego nie było ustalenie stanu faktycznego, a jedynie potwierdzenie z góry założonej tezy.(...)
Samo domniemanie, że został dorobiony klucz, ponieważ wskazuje na to przeprowadzona opinia techniczna, w ocenie Rzecznika Ubezpieczonych nie może być podstawą do odmowy wypłaty odszkodowania. Zgodnie z oświadczeniem złożonym przez Poszkodowanych w dniu 12.03.2008 - klucz nigdy nie został dorobiony przez Poszkodowanych, ani za ich zgodą bądź wiedzą.
Ponadto zdaniem Rzecznika Ubezpieczonych takie ułożenie stosunku ubezpieczeniowego, które pozwala na wyłączenie odpowiedzialności gwarancyjnej towarzystwa ubezpieczeń w każdym przypadku niedostarczenia kompletów kluczy można uznać za niezgodne z istotą ubezpieczenia pojazdu w zakresie autocasco , w którym to kradzież auta jest jednym z najistotniejszych zagrożeń , przed konsekwencjami których umowa ubezpieczeniowa ma ochraniać, a tak skonstruowane wyłączenie odpowiedzialności należy uznać za niedozwolone postanowienia umowne , rażąco naruszające interesy Ubezpieczających(art.385?1k.c.) Ze względu na wskazane wyżej wątpliwości co do zasadności zajętego stanowiska, Rzecznik Ubezpieczonych zwraca się z prośbą o udzielenie stosownych wyjaśnień w tym zakresie. Uwzględniając powyższe,
na mocy art. 26 Ustawy z dnia 22 maja 2003 r o nadzorze ubezpieczeniowym i emerytalnym oraz Rzeczniku Ubezpieczonych(Dz. U. z dnia 16 lipca 2003r) proszę uprzejmnie o spowodowanie ponownego zbadania sprawy, o ile to możliwe weryfikację zajętego stanowiska oraz udzielenie stosownych wyjaśnień zainteresowanym stronom") koniec cytatu
Jak Państwo myślicie - co odpowiedział Rzecznikowi  Prezes Zarządu T.U. Allianz Polska  S.A. - spólki akcyjnej posiadającej i stosującej  Certyfikat ISO , procedury , kodeksy ????
Nic nie odpowiedział , bo skargę na decyzję podjętą przrz Urzędnika w Allianz S.A. - rozpatruje ten sam Urzędnik - który bardzo stanowczo podtrzymał swoje poprzednie dwie decyzje.
Po pierwszej odmowie myślałem , że jest to zwykła pomyłka Urzędnika i można będzie ją szybko wyjaśnić . Po drugiej sądziłem , że jeżeli skarga dotrze do Pana  Prezesa , to zostaną uwzględnione uwagi i zalecenia Rzecznika Ubezpieczonuch.
Ale po trzeciej odmowie widzę , że pozostała już tylko droga sądowa. Chciałbym również nagłośnić tą sprawę , nie ze względu
na to ,że długo czekam na wypłatę odszkodowania - tylko dlatego że jest widocznie jakiś błąd w Ustawawie Ubezpieczeniowej skoro Ubezpieczyciel może odmówić wypłaty odszkodowania " bo kluczyk był porysowany "  , a Rzecznik Ubezpieczonych nie może zakazać stosowania przez Ubezpieczyciela umów niezgodnych z Ustawą.
Wszystkie dokumenty w wersji papierowej mogę przesłać , by można było dokładniej się z nimi zapoznać.
Najważniejsze , jeszcze zapomniałem dodać , że samochód został skradziony z parkingu AUCHEN W KATOWICACH przez trzech osobnoków w kominiarkach , którzy wjechali na parking Mercedesem którego numery pochodziły z innego skradzionego samochodu.(Było dwoje świadków - złożyli zeznania na policji)
" ALE KLUCZYK BYŁ PORYSOWANY " i tylko to się liczy dla Allianz S.A.

Offline
#9 2008-09-06 19:20:45
Ubezpieczona

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-09-06

Posty: 38

Przede wszystkim z twojej wypowiedzi jasno widać, że nie bardzo wiesz o czym mówisz.
Przede wszystkim zakładam, że wybierając ubezpieczyciela nie kierowałeś się ofertą ubezpieczenia, tylko kwotą składki. Podstawowy, niestety bardzo częsty błąd ubezpieczających.  Po drugie to nie jest kwestia stwierdzenia "bo zupa była za słona" lecz dość precyzyjnej metody badania kluczyków, która nazywa się mechanoskopią.  Próbując ją zbagatelizować ośmieszasz nie ubezpieczyciela tylko siebie. 
Więszkośc przytoczonych wypowiedzi rzecznika to "mowa trawa", czyli gładkie sformułowania, które pisze w imieniu osób składających do niego skargi na poszczególnych ubezpieczycieli. Przytoczone artykuły nijak się mają do zaistniałej sytuacji i na pewno nie są powodem do zmiany zajętego stanowiska. Zalecenia Rzecznika o których piszesz to zwykłe ponowne przejrzenie akt szkodowych. Jesteś rozczarowany faktem, że odpowiada ciągle jedna i ta sama osoba, ale zapewniam cię, że przed ponownym wydaniem decyzji odmowy akta te były weryfikowane i sprawdzane nie tylko przez niego.
Szkoda, że nie przytoczyłeś pełnej argumentacji odmowy ze strony ubezpieczyciela, gdyż tam na pewno znajdują się dokładne informacje na temat tego czego nie zrobiłeś, a powinieneś był zrobić zgodnie z OWU Ac.
Samo ubezpieczenie ac jest ubezpieczeniem dobrowolnym i jego warunki nie są regulowane przez żadną ustawę, w stopniu w jakim są regulowane w przypadku ubezpieczenia oc. Dlatego przy wyborze ac tak ważne są ogólne warunki ubezpieczenia jakie proponuje dany zakład ubezpieczeń, oraz zdrowy rozsądek ubezpieczającego. Tak więc tu nie chodzi o to, że OWU Ac w tym towarzystwie jest niezgodne z jakąkolwiek ustawą (bo na pewno tak nie jest), czy też błędy w tej ustawie. Chodzi o to, że nie przeczytałeś warunków jakie zaproponował ci ten ubezpieczyciel - choć za nie właśnie zapłaciłeś.
Poza tym, czy fakt, że auto zostało skradzione przez trzech osobników w kominiarkach z parkingu supermarketu świadczy o tym, że w prawidłowy sposób zabezpieczyłeś je przed kradzieżą?? Bo nie wydaje mi się...

Offline
#10 2008-09-12 14:29:21
luppo19

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-08-28

Posty: 4

Odpowiedź - dla Ubezpieczonej
Przy wyborze ubezpieczyciela nie kierowałem się kwotą składki - wprost przciwnie, bo Allinz nie jest tani (lącznie przez 6 lat zapłaciłem ponad 25 000 złprzy max zniżkach) ale uważam ,że za " dobry towar  " warto więcej zapłacić. Co przemawiało na plus ?
1. Posiadając dwa samochody , każda szkoda liczona jest oddzielnie. Nie powoduje utraty 
zniżki na drugim samochodzie. Czyli tak jakby samochody były ubezpieczone na osobnych kontach , lub w innych firmach.
Niektóre firmy prowadzą ubezpieczenia inaczej , że kierowca mając szkodę traci zniżki na wszystkich samochodach, było tak w 2002 gdy przeszedłem do Allianz
2. Naprawy powypadkowe można wykonywać w autoryzowanej ASO , NA ORYGINALNYCH częściach , nie na zamiennikach jak w innych firmach.
Jeżeli chodzi o pełną argumentaję ubezpieczycila - poszę bardzo "W toku prowadzonegopostepowania likwidacyjnego przeprowadzono badani kluczyków od Pani pojazdu. Podczas badania ustalono , iż w jednym składanym kluczyku został wymieniony sterownik centralnego zamka. Ponadto na brzeszczocie kluczyka z wymienionym sterownikiem centralnego zamka stwierdzono częściowo zatarte ślady zarysowań odpowiadające śladom, jakie powstają w trkci kopiowania kluczyka. Kluczyk ten został użyty do wykonania kopii. W związku z powyższym w sposób jednoznaczny ustalono, że nie przekazno do akt szkody wszystkich kluczy od pojazdu i tym samym naruszono obowiązki wymienione w & 9 ust. 23 pkt 6 w/w   OWU " - 
Czyli jednym z powodów odmowy wypłaty ubezpieczenia była wymiana sterownika centralnego zamka - Ta naprawa została wykonana w 2003 roku w ramach gwarancji w ASO( zaświadczenie o naprawie w ASO dołączyłem z wszystkimi pozostałymi dokumentami)
Właśnie ten naprawiany  kluczyk jak się okazało ma rysę , która w/g Alliaz jest wystarczającym powodem do odmowy wypłaty odszkodowania.
Pytanie jak i kiedy mogła powstać rysa ???? nie wiem , ale oto kilka mażliwości
1- podczas naprawy w serwisie , mechanik chciał oczyśćić np. z nadmiaru kleju i czyścił nożykiem , szczotką drucianą , rysikiem lub czymś co miał pod ręką
2.Po próbie kradzieży w 2005 roku (uszkodzono zamek i stacyjkę) używałem tego kluczyka by zabezpieczyć samochód - zamek lub stacyjka mogły być uszkodzone w taki sposób , że porysowały kluczyk.
Czy w taki sposób mogły powstać zarysowania ?????
Czy to jst powód do odmowy wypłaty odszkodowania ?????
    Jeżeli założymy , że kluczyk był jednak kopiowany, ale dokonał tego pracownik serwisu - bez mojej wiedzy - podczas okresowego , gwarancyjnego przeglądu - czy to jest moja wina?
    Jeżeli założymy , że potrzebowałem mieć trzeci kluczyk -  legalnie - to zleciłbym to w ASO i byłaby faktura VAT  bo myślę  , że nie jest to tania zabawka , a samochód był wprowadony jako środek trwały na firmę i zbieram faktury na płyny czy żarówki za kilka złotych bo jest to kosztem i zmniejsza podatek - tym bardziej faktura na kilka stówek.
     Oczywiście założymy też , że mogłem wykonać nielegalnie kopię kluczyka.
W jakim celu ? Dla mnie to jest ogromna strata , bo zapłaciłem 125 000 za auto i 25 000 za ubezpieczenie razem 150k zł , z sumy  ubezpieczenia 50 000 będę musiał
zapłacić 10000 VAT i 8000 podatku czyli  zostaje 32000 . w samochodzie były również moje narzędzie i mierniki o wartościokoło 8000zl -zostaje 24000zł. Straciłem A 4 AVANT 131 PS, najfajniejsze kombi na rynku, czarna perła z xenonami i innymi dodatkami , z przebiegiem lekko ponad 100 000 czyli jak na taki samochód - stan idealny - 
i jak mawiał ICEK - "to gdzie w tym jest interes ??????/
  Jeżeli Allianz uznał tą ostatnią wersję za jedyną możliwą , to mógł wypłacić ubezpieczenie
bo spełniłem wszystkie warunki OWU , oddałem wszystkie dokumenty i kluczyki .
Mająć wątpliwości czy nie jestem współwinny kradzieży Allianz mógł wtedy zawiadomić Prokuraturę o próbie wyłudzenia odszkodawania , naprawdę w takim wypadku nie miałbym do nich pretensji - bo uważam , że ubezpieczyciel ma prawo sprawdzić czy ktoś nie próbuje naciągnąć na odszkodowanie.
  Odpowiem teraz na zarzut , że nie czytałem OWU - oczywiście czytałem ,ale nigdzie nie napisali ,  że NALEŻY ODDAĆ TYLE KLUCZYKÓW ILE ZAŻĄDA ALLIANZ 
           albo KLUCZYKI NALEŻY ODDAĆ BEZ ZARYSOWAŃ , POD GROŹBĄ UTRATY SUMY UBEZPIECZENIA,
Przy takich wymaganiach w OWU ubezpieczyłby ktoś tam samochód ????
   O tem jak i przez kogo został skradziony samochód, piszę dlatego , że skoro złodzieje posiadali dorobiony  kluczyk to będą ryzykować kradzież z monitorownego parkingu przed marketem ???
Może Ubezpieczona Member zechce odpowiedziec jaki widzi związek między:
1. właścicielem samochodu
2. Rysą na kluczyku
3. osobnikami w kominiarkach
Jeszcze pytanie , jak Ty prawidłowo zabezpieczasz Twój samochód na parkingu ??/
- Wyjmujesz silnik i chowasz do torebki ???/
Pozdrawiam , Wszystkich czytających.
Były właściciel AUDI

Offline
#11 2008-09-12 21:18:37
Ubezpieczona

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-09-06

Posty: 38

Nie wiązałam bezpośrednio twojej osoby z kradzieżą pojazdu, nie sugerowałam, że masz coś z tym wspólnego i nie twierdziłam, że auto na pewno nie było zabezpieczone w prawidłowy sposób. Moje wypowiedzi były jedynie odpowiedzią na twoje argumenty. Po prostu starałam się przedstawić druga stronę medalu. Ze strony ubezpieczyciela może to wyglądać zupełnie inaczej. W OWU jest zapis o konieczności przekazania wszystkich kompletów kluczyków. Wykonanie badania mechanoskopii w wyniku, którego jest stwierdzone, że klucz był dorabiany jest mocnym argumentem nawet podczas ewentualnego postępowania sądowego. Rysy, które powstają podczas dorabiania kluczy są dość charakterystyczne więc raczej trudno by powstały w innych okolicznościach. W tym przypadku mechanoskopia korzysta z identyfikacji śladów narzędzia.
To co powinieneś teraz zrobić to odzyskać kluczyki od ubezpieczyciela - jeśli jest odmowa wypłaty odszkodowania to muszą ci je zwrócić. Następny krok to podważenie wykonanej ekspertyzy. Nie musisz od razu udowadniać, że ślady, które są na kluczykach na pewno nie powstały w skutek ich dorabiania (prawdopodobnie TU nie ma ekspertyzy która z całą pewnością potwierdza, że powstały właśnie w ten sposób a mówi raczej o tym, że mogły powstać w ten sposób - niemniej jednak jest to argument do niewypłacenia odszkodowania). Wystarczy, że w ekspertyzie będzie mowa, że mogły powstać w inny sposób. Składasz do nich kolejne odwołanie wraz z ta ekspertyzą. Tym razem powinni uznać. Jeśli nie - masz otwartą drogę do postępowania sądowego, które z taką ekspertyzą wygrasz na 99% ale myślę, że warto spróbować tej drogi odwołania zanim pójdziesz do sądu bo jest szybsza i łatwiejsza. Jeśli jesteś zainteresowany mogę polecić konkretne laboratorium kryminalistyczne, które posiada wszelkie uprawnienia i certyfikaty do wydawania takich ekspertyz -  robią je na potrzeby postępowania sądowego czy właśnie ubezpieczycieli. Badania mechanoskopijne przeprowadzane są przez certyfikowanych rzeczoznawców samochodowych lub biegłych sądowych o specjalizacji kryminalistycznej.
Myślę, że zamiast reagować emocjonalnie na odmowy i bawić się z rzecznikiem, który niewiele może warto pomyśleć nad bardziej skutecznymi krokami. Jeśli chcesz już składać skargi - proponuję kierować je do KNF - oni mogą więcej i skuteczniej. wink

Offline
#12 2008-09-18 23:20:35
Pablo_1st

Przyjaciel Forum

Zarejestrowany:

2007-11-27

Posty: 831

a ja myślę, że dalsza szarpanina z odwołaniami to strata czasu i sugeruję od razu złożyć pozew do sądu. Argument z dorabianiem kluczyków to stary sposób na odmowę wypłaty, na marginesie, całkowicie bzdurny, bo złodziejowi otwarcie zamka zajmuje kilkanaście sekund, więc to taki zapis aby się wymigać od wypłaty. Każdy właściciel samochodu rozstaje się ze swoimi kluczykami wielokrotnie, chociażby oddając samochód do serwisu. Czy tam nie można dorobić klucza?, a, czy można się przed tym ustrzec?, Nie raz już też bywało, że złodzieje dostawali gotowe kopie kluczy wraz z nadajnikiem immobilisera od pracowników dealera, czy możemy się przed tym ustrzec? Zatem śmiało do sądu, argument, że wiele osób poza tobą miało dostęp do kluczy i to wynikający z konieczności użytkowania pojazdu z pewnością zostanie przyjęty przez sąd, a skoro nie miałeś więcej kompletów kluczy niż zadeklarowałeś to ze swojej strony wywiązałeś się.

nie mogę zrozumieć tej niechęci ubezpieczalni do wypłat za kradzieże pojazdów, miesiącami ciągnące się badania, ustalenia, dochodzenia. Wałkarze biorą taką furę i tłuką kilkanaście razy wyciągając drugie tyle co auto warte i firma płaci bez zmrużenia okiem. Ale jak zginie, ooo, coś trzeba znaleźć. Jak nie klucze dorabiane, to może papiery zakupu nie wszystkie dał. A to sprawdzimy za granicą, a to może jakaś pieczątka nie w tym miejscu. Horror

Offline
#13 2008-11-06 21:34:39
magdalena

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-11-05

Posty: 9

(     Nie wiem co się opłaca, ale na pewno nie Link4.
Oferta Link4 jest korzystna jedynie dla nowo wstępujących. Firma ta nie oszczędza na sieci agentów lecz wyzyskuje klientów obecnych. Przy podpisywaniu umowy zapłaciłam za OC ok. 500 zł. Była to dość korzystna oferta w 2007 r za składkę OC.
Jakże zdziwiłam się, gdy w roku obecnym Link4 wysłał mi w dniu zakończenia obowiązującego ubezpieczenia kwitek do zapłaty na kwotę dwa razy wyższą )          !!!!!!!



Całkowicie się zgadzam. Miałam AC, OC, Nw i ASSistance w zeszłym roku w LINK 4 i było naprawdę najtaniej na rynku.
Kończyła mi się umowa i zadzwoniła do mnie konsultantka. Jak mi przedstawiła nową kwotę to o mało z krzesła nie spadłam... (około 30% drożej) Mowię do niej, że się zastanowie, a ona do mnie, czy będę płaciła jak rok temu kartą kredytową, ja do niej że być może, a ona do mnie o numer - mówie ze nie mam przy sobie i nie pamietam, a ona do mnie ze ona ma ten numer z zeszłego roku i mi ściągnie to z karty... Ale mnie zdenerwowała... W ciągu godziny wysłałam fax z wypowiedzeniem umowy... Znalazłam tańsze - ale nie będę reklamować z nazwy. Ale zyskałam na samym OC prawie 300 zł.

Offline
#14 2008-12-11 10:56:01
oleczka

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-12-11

Posty: 1

LIBERTY DIRECT
Przestrzegam potencjalnych chętnych do zawarcia ubezpieczenia w tej firmie. Wszystko pięknie wygląda w reklamie i podczas ubezpieczania pojazdu. Skusiła mnie cena i doświadczenie firmy w innych krajach(reklamowane). Ubezpieczyłam swój 12 letni samochód w pakiecie OC i AC. Wskazanemu przez firmę agentowi udostępniłąm samochód do oględzin, fotografowania, udostępniłam kluczyki i wszystkie dokumenty. Pech chciał że po trzech dniach od ubezpieczenia po wizycie w jednym z serwisów, gdzie prawdopodobnie nie domknięto maski, owa się otworzyła po 8 km. Po dwóch dniach zjawił się rzeczoznawca skierowany przez LD. Wyzcenił szkodę na 5 500,00 zł ale LIBERTY DIRECT odmówiło wypłaty. Wiem że w PZU tego typu przypadki są wyłączone z ubezpieczenia, tu jednak nie to było podstawą odmowy wypłaty odszkodowania.  LIBERTY DIRECT stwierdziło w swoich pismach że samochód wcześniej był naprawiany(przed ubezpieczeniem pojazdu) i w związku z tym nie należy mi sie odszkodowanie. Nie kwestionuję faktu wcześniejszej naprawy. Być może auto miało kiedyś jakiś wypadek i było naprawione w taki czy inny sposób. Jednak firma traktuje nieuczciwie klienta. Po pierwsze ubezpieczenie dowolne AC zawiera po oględzinach samochodu i  ma zapis w warunkach ogólnych  że może odmówić ubezpieczenia pojazdu niespełniającego  warunków technicznych. Po drugie na polisie wytłuszczonym drukiem widnieje zapis USZKODZENIA POJAZDU-BRAK.  Czemu więc ubezpieczono mój samochód, zapisano że brak uszkodzeń, przyjęto niemałą ratę a po trzech dniach okazało sie że moje auto jest niespełniającym warunki do wypłaty odszkodowania. Czy to kolejna firma nastawiopna na ściąganie składek ale nie wypłacanie odszkodowań?

Offline
#15 2008-12-14 09:50:05
RH

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-12-14

Posty: 2

Zgadzam się co do AXE. Właśnie jestem w sporze. Nie chcą mi wypłacić odszkodowania z mojego AC. Czy zna ktoś może jakieś forum osób poszkodowanych przez AXE.

Offline
#16 2008-12-23 12:07:02
Endriuu

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-12-23

Posty: 1

Jest ktos ubezpieczony w axa bo ma  prozbe jesli tak moze podac imie i nazwisko poniewaz bede miec -50% znizki pozdrawiam

Offline
#17 2009-02-08 23:52:15
Maciej_Fortecki

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-02-08

Posty: 53

luppo19 napisał:

Odpowiedź - dla Ubezpieczonej
Przy wyborze ubezpieczyciela nie kierowałem się kwotą składki - wprost przciwnie, bo Allinz nie jest tani (lącznie przez 6 lat zapłaciłem ponad 25 000 złprzy max zniżkach) ale uważam ,że za " dobry towar  " warto więcej zapłacić. Co przemawiało na plus ?
1. Posiadając dwa samochody , każda szkoda liczona jest oddzielnie. Nie powoduje utraty 
zniżki na drugim samochodzie. Czyli tak jakby samochody były ubezpieczone na osobnych kontach , lub w innych firmach.
Niektóre firmy prowadzą ubezpieczenia inaczej , że kierowca mając szkodę traci zniżki na wszystkich samochodach, było tak w 2002 gdy przeszedłem do Allianz
2. Naprawy powypadkowe można wykonywać w autoryzowanej ASO , NA ORYGINALNYCH częściach , nie na zamiennikach jak w innych firmach.
Jeżeli chodzi o pełną argumentaję ubezpieczycila - poszę bardzo "W toku prowadzonegopostepowania likwidacyjnego przeprowadzono badani kluczyków od Pani pojazdu. Podczas badania ustalono , iż w jednym składanym kluczyku został wymieniony sterownik centralnego zamka. Ponadto na brzeszczocie kluczyka z wymienionym sterownikiem centralnego zamka stwierdzono częściowo zatarte ślady zarysowań odpowiadające śladom, jakie powstają w trkci kopiowania kluczyka. Kluczyk ten został użyty do wykonania kopii. W związku z powyższym w sposób jednoznaczny ustalono, że nie przekazno do akt szkody wszystkich kluczy od pojazdu i tym samym naruszono obowiązki wymienione w & 9 ust. 23 pkt 6 w/w   OWU " - 
Czyli jednym z powodów odmowy wypłaty ubezpieczenia była wymiana sterownika centralnego zamka - Ta naprawa została wykonana w 2003 roku w ramach gwarancji w ASO( zaświadczenie o naprawie w ASO dołączyłem z wszystkimi pozostałymi dokumentami)
Właśnie ten naprawiany  kluczyk jak się okazało ma rysę , która w/g Alliaz jest wystarczającym powodem do odmowy wypłaty odszkodowania.
Pytanie jak i kiedy mogła powstać rysa ???? nie wiem , ale oto kilka mażliwości
1- podczas naprawy w serwisie , mechanik chciał oczyśćić np. z nadmiaru kleju i czyścił nożykiem , szczotką drucianą , rysikiem lub czymś co miał pod ręką
2.Po próbie kradzieży w 2005 roku (uszkodzono zamek i stacyjkę) używałem tego kluczyka by zabezpieczyć samochód - zamek lub stacyjka mogły być uszkodzone w taki sposób , że porysowały kluczyk.
Czy w taki sposób mogły powstać zarysowania ?????
Czy to jst powód do odmowy wypłaty odszkodowania ?????
    Jeżeli założymy , że kluczyk był jednak kopiowany, ale dokonał tego pracownik serwisu - bez mojej wiedzy - podczas okresowego , gwarancyjnego przeglądu - czy to jest moja wina?
    Jeżeli założymy , że potrzebowałem mieć trzeci kluczyk -  legalnie - to zleciłbym to w ASO i byłaby faktura VAT  bo myślę  , że nie jest to tania zabawka , a samochód był wprowadony jako środek trwały na firmę i zbieram faktury na płyny czy żarówki za kilka złotych bo jest to kosztem i zmniejsza podatek - tym bardziej faktura na kilka stówek.
     Oczywiście założymy też , że mogłem wykonać nielegalnie kopię kluczyka.
W jakim celu ? Dla mnie to jest ogromna strata , bo zapłaciłem 125 000 za auto i 25 000 za ubezpieczenie razem 150k zł , z sumy  ubezpieczenia 50 000 będę musiał
zapłacić 10000 VAT i 8000 podatku czyli  zostaje 32000 . w samochodzie były również moje narzędzie i mierniki o wartościokoło 8000zl -zostaje 24000zł. Straciłem A 4 AVANT 131 PS, najfajniejsze kombi na rynku, czarna perła z xenonami i innymi dodatkami , z przebiegiem lekko ponad 100 000 czyli jak na taki samochód - stan idealny - 
i jak mawiał ICEK - "to gdzie w tym jest interes ??????/
  Jeżeli Allianz uznał tą ostatnią wersję za jedyną możliwą , to mógł wypłacić ubezpieczenie
bo spełniłem wszystkie warunki OWU , oddałem wszystkie dokumenty i kluczyki .
Mająć wątpliwości czy nie jestem współwinny kradzieży Allianz mógł wtedy zawiadomić Prokuraturę o próbie wyłudzenia odszkodawania , naprawdę w takim wypadku nie miałbym do nich pretensji - bo uważam , że ubezpieczyciel ma prawo sprawdzić czy ktoś nie próbuje naciągnąć na odszkodowanie.
  Odpowiem teraz na zarzut , że nie czytałem OWU - oczywiście czytałem ,ale nigdzie nie napisali ,  że NALEŻY ODDAĆ TYLE KLUCZYKÓW ILE ZAŻĄDA ALLIANZ 
           albo KLUCZYKI NALEŻY ODDAĆ BEZ ZARYSOWAŃ , POD GROŹBĄ UTRATY SUMY UBEZPIECZENIA,
Przy takich wymaganiach w OWU ubezpieczyłby ktoś tam samochód ????
   O tem jak i przez kogo został skradziony samochód, piszę dlatego , że skoro złodzieje posiadali dorobiony  kluczyk to będą ryzykować kradzież z monitorownego parkingu przed marketem ???
Może Ubezpieczona Member zechce odpowiedziec jaki widzi związek między:
1. właścicielem samochodu
2. Rysą na kluczyku
3. osobnikami w kominiarkach
Jeszcze pytanie , jak Ty prawidłowo zabezpieczasz Twój samochód na parkingu ??/
- Wyjmujesz silnik i chowasz do torebki ???/
Pozdrawiam , Wszystkich czytających.
Były właściciel AUDI

Allianz to firma specjalizująca się w odmowach ubezpieczeń

Offline
#18 2009-05-03 07:14:31
aga_salamon

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-05-03

Posty: 2

Może z innej beczki. Przyvchodząc do pracy do firmy myślałam o niej w superlatywach. Wydawało mi się, że atmosfera jest tam całkiem fajna, a Dyrekyor i Manager to ludzie poważni. Odbyłam szkolenie w pomieszczeniu górnym i zaczełam pracę. W Opolu byliśmy jeden dzień. Nie było tygodnia AXA. Pracuję (obecnie jestem na zwolnieniu) dla oddziału Opole, Filia Jelenia Góra. Na początku denerwowało mnie to, że kiedy gdzieś dzwoniłam, wiecznie przerywał telefony telefon od Dyrektora albo jego księgowej, brakowało np komputera u nas w filii, potem, że np manager nie chciał pojechać z przedstawicielem dalej w Polskę do klienta. Wytrzymywałam jednak. Pewnego dnia, a dokładnie 20. kwietnia 2009 r. odbyło się spóżnione szkolenie z Analizy Potrzeb Klienta, na drugim piętrze filii Jelenia Góra. W pewnym momencie chciałam zejść po portfel, sfikołkowałam ze schodów. Na dole pomógł mi pewien Pan, który szkoli się na przedstawiciela. Tego dnia miałam mieć spotkanie z klientem. Firma wymaga ubioru, ubrałam buty na obcasie. Przy schodach nie było poręczy, okazały się lakierowane i cyklinowane. Mojego managera w tym momencie interesowało czy odwołałam spotkania. Noga poważnie się złamała. Gdyby nie Pan Marcin nie była bym w stanie zadzw onić na pogotowie. w zeznaniu świadka mój manager pisze iż jako jeden z pierwszych mi pomagał. Zeznanie osoby, która mi pomogła temu zaprzecza. Firma olała sprawę po wypadku. Jest maj, jestem bez wózka, czy głupiego balkonika abymóc soboe pomóc. Przełożeni nie zrobili nic. Zeznaie odebrał mój tato. kiedy stwierdził, że nawet te na dole schody są niebezpieczne i ktoś może wcodzić i może mu się coś stać, manager powiedział tylko to nie musi tu wchodzić. Po dwóch tygodniach e-mailem wymusiłam na Dyrektorze Regionalnym aby do mnie zadzwonił. w pierwszym zdaniu zapytał kak widzę dalszą współpracę. Nie mowwię już, że akurat jechałam na kolejną zmianę gipsu.  Na koncie 10 maja będę miała 1200 zł. Komisja ZUS za 6 tygodni. Schodów do tej pory nie zabezpieczono. Dyrektor twierdzi, że do pomieszczenia,  w którym odbywało się szkolenie nie mamy wstępu, a ja jak mogam spaść ze schodów, skoro nie wolno tam pracownikom wchodzić. Firma AXA AVANSSUR POLSKA S. A. manipuluje mną. Postanowiłam podać firmę do sądu. Przestrzegam wszystkich. Tak potraktowano pracownika. To jak można potraktować klienta? Podaję mój numer tel.: 0506780549 dla wszelkich osób chcących się ze mną skontaktować, a także dziennikarzy. PS.: Liczyłam na pomoc ze strony firmy, jak dotąd widzę, ze firmie zależy jedynie na produkcji, produkcji, jeszcze raz produkcji.

Offline
#19 2009-07-13 14:23:08
wygrani111

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-07-13

Posty: 4

Mój narzeczony sprzedał auto razem z ubezpieczeniem,telefonicznie powiadomił o tym Liberty.Kazali dosłać umowę kupna-sprzdaży.Zapomniał tego zrobić.Firma poinformowała po 3 mies(dopiero) że umowa jest przedłużona ,a dług wynosi ponad 300 zł.I wtedy się zaczęło.Telefony, rozmowy,kilkakrotne odwołania.Konsultanci informowali że niestety trzeba zapłacić.Mieliśmy już windykatora na karku, który naliczał już swoje odsetki.A po kolejnych 3 mies było do zapłaty już ok 1000zł !!!!!!!Nie daliśmy za wygraną.Sprawa została zgłoszona do Rzecznika Ubezpieczonych.Cała sprawa trwała ok 8 mies.Nawet tej instytucji nie chcieli się poddać.Lecz rzecznik miał silne argumenty.Uzyskał od liberty informacje o nowym właścicielu auta.I co się okazało?????Nowy właściciel zgodnie z ich zasadami rozwiązał z nimi umowę!!!Nie mieli podstaw żeby od tego człowieka wyciągnąć jakieś pieniądze, to zabrali się za tego właściciela , który tylko telefonicznie rozwiązał z nimi umowę.JAK TAK MOŻNA PRZECIEŻ TO JAWNE ZŁODZIEJSTWO!!! TO JEST WYKORZYSTYWANIE NIEWIEDZY INNYCH.UWAGA LIBERTY DZIAŁA WŁAŚNIE W TEN SPOSÓB.Mało tego Liberty przysłało umowę na następny rok!!!!Trzeba było pisać o nieprzedłużanie , bo naliczyliby dalsze składki!!!Swoja droga dobrze że jest jeszcze w tym kraju instytucja, która pomaga oszukanym i pokrzywdzonym obywatelom.Dzięki Rzecznikowi Ubezpieczonych, Liberty odstąpiła od spłaty tej wymyślonej kwoty w wymyślonej ,oszukańczej sprawie.Wielkie podziękowania dla Rzecznika Ubezpieczonych                                                   WYGRANI

Offline
#20 2009-07-13 14:25:38
wygrani111

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-07-13

Posty: 4

UWAGA ,LUDZIE LIBERTY TO ZŁODZIEJE,ZŁODZIEJE I OSZUŚCIMój narzeczony sprzedał auto razem z ubezpieczeniem,telefonicznie powiadomił o tym Liberty.Kazali dosłać umowę kupna-sprzdaży.Zapomniał tego zrobić.Firma poinformowała po 3 mies(dopiero) że umowa jest przedłużona ,a dług wynosi ponad 300 zł.I wtedy się zaczęło.Telefony, rozmowy,kilkakrotne odwołania.Konsultanci informowali że niestety trzeba zapłacić.Mieliśmy już windykatora na karku, który naliczał już swoje odsetki.A po kolejnych 3 mies było do zapłaty już ok 1000zł !!!!!!!Nie daliśmy za wygraną.Sprawa została zgłoszona do Rzecznika Ubezpieczonych.Cała sprawa trwała ok 8 mies.Nawet tej instytucji nie chcieli się poddać.Lecz rzecznik miał silne argumenty.Uzyskał od liberty informacje o nowym właścicielu auta.I co się okazało?????Nowy właściciel zgodnie z ich zasadami rozwiązał z nimi umowę!!!Nie mieli podstaw żeby od tego człowieka wyciągnąć jakieś pieniądze, to zabrali się za tego właściciela , który tylko telefonicznie rozwiązał z nimi umowę.JAK TAK MOŻNA PRZECIEŻ TO JAWNE ZŁODZIEJSTWO!!! TO JEST WYKORZYSTYWANIE NIEWIEDZY INNYCH.UWAGA LIBERTY DZIAŁA WŁAŚNIE W TEN SPOSÓB.Mało tego Liberty przysłało umowę na następny rok!!!!Trzeba było pisać o nieprzedłużanie , bo naliczyliby dalsze składki!!!Swoja droga dobrze że jest jeszcze w tym kraju instytucja, która pomaga oszukanym i pokrzywdzonym obywatelom.Dzięki Rzecznikowi Ubezpieczonych, Liberty odstąpiła od spłaty tej wymyślonej kwoty w wymyślonej ,oszukańczej sprawie.Wielkie podziękowania dla Rzecznika Ubezpieczonych                                                   WYGRANI

Offline
#21 2009-07-13 14:33:04
wygrani111

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-07-13

Posty: 4

UWAGA ,LUDZIE LIBERTY TO ZŁODZIEJE,ZŁODZIEJE I OSZUŚCIMój narzeczony sprzedał auto razem z ubezpieczeniem,telefonicznie powiadomił o tym Liberty.Kazali dosłać umowę kupna-sprzdaży.Zapomniał tego zrobić.Firma poinformowała po 3 mies(dopiero) że umowa jest przedłużona ,a dług wynosi ponad 300 zł.I wtedy się zaczęło.Telefony, rozmowy,kilkakrotne odwołania.Konsultanci informowali że niestety trzeba zapłacić.Mieliśmy już windykatora na karku, który naliczał już swoje odsetki.A po kolejnych 3 mies było do zapłaty już ok 1000zł !!!!!!!Nie daliśmy za wygraną.Sprawa została zgłoszona do Rzecznika Ubezpieczonych.Cała sprawa trwała ok 8 mies.Nawet tej instytucji nie chcieli się poddać.Lecz rzecznik miał silne argumenty.Uzyskał od liberty informacje o nowym właścicielu auta.I co się okazało?????Nowy właściciel zgodnie z ich zasadami rozwiązał z nimi umowę!!!Nie mieli podstaw żeby od tego człowieka wyciągnąć jakieś pieniądze, to zabrali się za tego właściciela , który tylko telefonicznie rozwiązał z nimi umowę.JAK TAK MOŻNA PRZECIEŻ TO JAWNE ZŁODZIEJSTWO!!! TO JEST WYKORZYSTYWANIE NIEWIEDZY INNYCH.UWAGA LIBERTY DZIAŁA WŁAŚNIE W TEN SPOSÓB.Mało tego Liberty przysłało umowę na następny rok!!!!Trzeba było pisać o nieprzedłużanie , bo naliczyliby dalsze składki!!!Swoja droga dobrze że jest jeszcze w tym kraju instytucja, która pomaga oszukanym i pokrzywdzonym obywatelom.Dzięki Rzecznikowi Ubezpieczonych, Liberty odstąpiła od spłaty tej wymyślonej kwoty w wymyślonej ,oszukańczej sprawie.Wielkie podziękowania dla Rzecznika Ubezpieczonych                                                   WYGRANI

Offline
#22 2009-07-24 13:32:16
Maniana

Zbanowany

Zarejestrowany:

2009-07-24

Posty: 49

Ja pracuję w firmie ubezpieczeniowej działającej tradycyjnie, czyli posiadamy biura, przedstawicieli itp. Nie wolno mi źle mówić o innych firmach ale zawsze ostrzegam przed tymi działajacymi  tylko za pomocą telefony, internetu.Ubezpiecza się pieknie, szybko i tanio, aj ak przychodzi do roszczeń, skarg, reklamacji to dają ci do zrozumienia,że możesz i ch w d..pę pocałować i koniec rozmowy.Nie masz okazji pogadać w 4 oczy z pracownikiem, zajrzeć do akt sprawy.Musisz wynając prawnika, a wtedy koszt twojego ubezpieczenia bardzo rośnie. Liberty ewidentnie cie oszukało ale zgodnie z ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych faktycznie jest tylko 30 dni na zgłoszenie sprzedaży pojazdu. Nie nalezy liczyc na kupujacego, bo może on jeździc na twoich papierach, zrobic szkodę i bedziesz sie tłumaczyć. Skoro kupuje sie auto, rejestuje i ubezpiecza to po sprzedazy nalezy je wyrejestrować i kserokopie dokumentu zanieść do firmu ubezpieczeniowej

Offline
#23 2010-02-02 00:50:49
wal

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-02-02

Posty: 65

dla sprostowania i wyjaśnienia:
1. na zgłoszenie sprzedaży pojazdu przez zbywcę nie jest "tylko 30 dni" - można i należy to zrobić także później - liczyć się należy jednak z tym, że
"Zbywca pojazdu mechanicznego ponosi wraz z nabywcą odpowiedzialność solidarną wobec zakładu ubezpieczeń za zapłatę składki ubezpieczeniowej należnej zakładowi ubezpieczeń za okres do dnia powiadomienia zakładu ubezpieczeń" (art 31 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych...).
Dodam tu jeszcze, że ubezpieczyciel, po otrzymaniu informacji o sprzedaży pojazdu, zapłaty należnej składki zazwyczaj domaga się jednak od nabywcy pojazdu, czyli osoby której ochronę faktycznie zapewniał.
2. jeżeli nabywca wyrządzi szkodę - to konieczne będzie "wytłumaczenie" ubezpieczycielowi, że nie jesteśmy już posiadaczami tego pojazdu, ale zawsze "Skutki wyrządzenia szkody po dniu zbycia pojazdu mechanicznego nie obciążają
zbywcy tego pojazdu" tylko nabywcę.
3. dla własnego dobra - zawiadamiać o sprzedaży pojazdu należy zawsze w formie pisemnej
lub - należy domagać się pisemnego potwierdzenia od ubezpieczyciela, że zawiadomienie takie wpłynęło.
Załatwianie tego tylko i wyłącznie telefonicznie - to, sorry, naiwność.
Pozdrawiam :-)

Offline
#24 2010-02-10 08:38:48
ubezpieczenia_oc

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-11-10

Posty: 13

To ja poinformuje  drogich  klientów ,tradycyjny  agent  nie  dorzuca swojej prowizji  do  ceny  ubezpieczenia ,  stawka za OC czy  AC pochodzi z kalkulatora danej  firmy  czy  to PZU  czy  Compensy   .
Jeżeli  ktoś w tym samym  mieście  pójdzie do PZU  z tym  samym  autem , pojemnością itd  to  składka czy  to w agencji  x czy  y  będzie taka sama  bo  dopiero  od stawki którą pokaże kalkulator  TU  wypłaca prowizje agentowi

Offline
#25 2010-10-11 21:05:49
suchyprzemek

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-10-11

Posty: 3

Sprawdzałem w wielu towarzystwach i w Liberty Direct pakiet OC + AC wyszedł mi najtaniej. Do tego pełna wygoda bo auto ubezpieczyłem nie wychodząc z domu. Za podanie polisy "kolegi, który namówił nas na ubezpieczenie w LD" otrzymujemy dodatkowo zniżkę w wysokości 100 zł przy pakiecie OC + AC bądź 50 zł przy zakupie samego OC. Gdyby ktoś potrzebował nr polisy do zniżki to podaję swoją: 2010-71805107. Zawsze to dodatkowa oszczędność. Jeśli chodzi o odszkodaowanie to mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał sprawdzać czy to dobra firma czy zła.

Offline
#26 2010-12-10 11:00:10
zazazu

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-12-10

Posty: 2

Ja się właśnie zastanawiam czy nie zmienić dotychczasowego ubezpieczyciela. Nie żebym miała z nim jakieś problemy, ale chciałabym coś tańszego. Myślę więc o jakimś ubezpieczeniu direct. Tylko nie wiem, na które się zdecydować.

Offline
#27 2010-12-11 13:00:10
barthub

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-12-11

Posty: 1

Maciej Fortecki napisał:
"Allianz to firma specjalizująca się w odmowach ubezpieczeń"

Witam;
nawet jeżeli wypłacą wreszcie odszkodowanie to i tak nie w pełnej kwocie. Bez znaczenia jest jaka polisa zostanie zakupiona. Zawsze sprawę poprowadzą w taki sposób aby nie wypłacić pełnego odszkodowania. Nie informują np. do jakiej stawki za roboczogodzinę wypłacają pieniądze. Nie ma tego w klauzuli OWU, brak również takiej informacji przy zgłaszaniu szkody i jej naprawie w warsztatach, z którymi mają podpisane umowy. Ja miałem sytuację, gdzie na wstępnym kosztorysie firma zaniżyła stawkę roboczogodziny, a na mój telefon pracownik poinformował, iż to i tak wstępna wycena więc nie należy się ją przejmować bo ostateczna i tak będzie wyższa (jawne wprowadzenie w błąd). W efekcie 20% całej sumy naprawy musiałem pokryć z własnej kieszeni. Miałem wykupiony pełny Pakiet AC+OC+NW na orginalnych częściach, bez udziału własnego. Jaka kolwiek interwencja z mojej strony zawsze potraktowana została odmownie. Jedynym rozwiązaniem została "sala sądowa". Allianz wie, iż większość poszkodowanych nie ma czasu na długotrwałe chodzenie po sądach i sytuację tą wykorzystuje !!!!!

Byłem ich klientem przez 10 lat. Miałem jeszcze  dodatkowe ubezpieczenie emerytalne. Od dwóch lat każdemu odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. Wszystko fajnie do momentu wywiązania się z ich strony z zapisów umowy. Dalej to "katorga".

ODRADZAM PANIE I PANOWIE WSPÓŁPRACĘ Z ALLIANZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline
#28 2010-12-13 11:33:46
anja

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-11-06

Posty: 3

zazazu napisał:

Ja się właśnie zastanawiam czy nie zmienić dotychczasowego ubezpieczyciela. Nie żebym miała z nim jakieś problemy, ale chciałabym coś tańszego. Myślę więc o jakimś ubezpieczeniu direct. Tylko nie wiem, na które się zdecydować.

Ja też miałam niedawno taki dylemat. Kupiłam swoje pierwsze auto i postanowiłam ubezpieczyć je w Liberty Direct. Polecił mi kolega, tym bardziej, że oboje mogliśmy skorzystać na promocji "poleć ubezpieczanie". Tyle że ona się końcu już zaraz. Z końcem roku. Musisz się więc szybko decydować

Offline
#29 2011-01-08 20:36:39
Wladymi Orłow

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-09-10

Posty: 5

jeśli chodzi o samo OC to directy są dobrym rozwiązaniem (na pewno tanim) jedna jeśli w grę wchodzi coś więcej to na pewno w takim towarzystwie ja bym swojego samochodu nie ubezpieczył.

Offline
#30 2011-01-10 12:46:29
tomtom

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-11-08

Posty: 4

A jednak ludzie ubezpieczają i jest ich coraz więcej. Ostatnio był gdzieś w necie artykuł, że np. Liberty ubezpieczyło już 180 tys. kierowców. Czyli jest tendencja zwyżkowa.

Offline
#31 2011-02-05 21:40:54
Wladymi Orłow

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-09-10

Posty: 5

jest ale według mnie jest to błędne myślenie, dlatego że directy zaniżają ceny, lub konstruują tak OWU żeby było jak najbardziej korzystnie dla nich. wiec stawiajmy na renomowane towarzystwa (t.j. Generali, PZU, itp).

Offline
#32 2011-02-07 12:12:15
tomtom

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-11-08

Posty: 4

Wladymi Orłow napisał:

stawiajmy na renomowane towarzystwa (t.j. Generali, PZU, itp).

Ja już się raz na renomowanym przejechałem. Nazwy nie będę wymieniał, bo już padła. Powiem tylko, że problemy przy wypłacie odszkodowania były i sprawa ciągnęła się długo. Ubezpieczanie się u tzw. tradycyjnych wcale nie daje 200% gwarancji, że w razie stłuczki wszystko pójdzie gładko

Offline
#33 2011-04-28 08:51:47
ergie

Zbanowany

Zarejestrowany:

2011-04-26

Posty: 12

Nie wiem czy jest tendencja zwyżkowa, czy zupełnie odwrotnie, ale ja przeszedłem do Liberty jak się okazało, że PZU ma problemy z wypłaceniem mi kasy za kolizję spowodowaną nie z mojej winy;/ rzeczoznawca był jakiś omkły, coś posprawdzał, połaził, popstrykał zdjęcia i wyszlo na to, że mojego autu nic sie nie stalo...;/ to nic ze chwile po tym jak pojechal moj zderzak, jakby to powiedziec poluzowal sie o kilka cm i jeszcze moment, a samochod zamienilby sie w pług. W Liberty raczej bez problemów, przyjechali dosc szybko, mimo że byly godziny szczytu i wszystko ladnie załatwili, gosc polecił mi jeszcze ubezpieczenie szyb - dosc czesto jestem w trasie, a ze raczej wole jechac za tirem niz go na chama wyprzedzac, to sie nie raz zdarzylo, ze kamyki robia mi odpryski. Generalnie polecam

Offline
#34 2011-06-26 13:23:40
jarek22

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-06-26

Posty: 2

ja na swoim przykładzie :młody kierowca 22 lata prawo jazdy od 2 lat w firmach
takich jak PZU HESTIA zostałem poinformowany że oc ze zniżkami dla mnie wyniesie
odpowiednio 790 zł i 740 zł rocznie , więc szybko porównałem oferty z internetu i
bingo  najtaniej na rynku w LIBERTY DIRECT  ubezpieczany samochód :peugeot 406 break
2001 r roczny pakiet OC + mini assistance za 596zł [pzy opłacie kartą kredytową
jeszcze jest - 5 % rabatu . Zachęcam nawet ze względu na ciągle trwającą promocje
przy wyliczaniu stawki oc w kalkulatorze na stronie Liberty direct
wpisując w ostatnim polu na samym dole
KOD PROMOCYJNY : 92377717
Macie Państwo dodatkową promocje na pakiet oc -50 zł i -100 zł za pakiet oc+ac

Sam bardzo długo szukałem i to w moim przypadku było najtańsze oc dostępne w Polsce !!

Offline
#35 2011-07-03 22:24:41
Wojtek__

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-07-03

Posty: 1

Witam, uważam że każde towarzystwo ubezpieczeniowe ma swoje wady i zalety - idealnego nie ma. Po moich przejściach z PZU i Hestią moim ostatnim typem jest Liberty Direct, jak na razie jestem zadowolony a przekonuje mnie konkretna obsługa w tej firmie (po stłuczce nie trzeba było się szarpać ani wyczekiwać na wyplatę odszkodowania) no i oczywiście cena ubezpieczenia - niższa o kilka stówek niż u konkurencji (najlepiej jest zawrzeć umowę przez internet!!! - nie przez telefon, bo wychodzi drożej). Dla zainteresowanych podaję najnowszy kod promocyjny obniżający kwotę składki: 2011-80649177

Offline
#36 2011-07-11 16:02:56
czhania

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-07-11

Posty: 2

Ja mogę polecić liberty - szybka, miła i rzeczowa obsługa. Ubezpieczenie za niewygórowaną cenę - najniższe spośród AXA, PZU, Aviva, Alliianz, mBank. Teraz dodatkowo po podaniu kodu promocyjnego (92878015), który nalezy podać przy kalkulacji ubezpieczenia dostaje się 100zł zniżki na pakiet OC+AC lub 50zł na samo OC. Dodatkowo przy płatności kartą kloejne 5% zniżki.
Gorąco polecam. Jwszcze raz kod promocyjny: 92878015

Offline
#37 2011-07-20 17:24:02
Wściekły

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-07-20

Posty: 1

Jeżeli chodzi o AXA to w 100% nie polecam!!! To z tego względu, że jako klient AXY zapłaciłem za cały rok ubezpieczenia OC. Po trzech miesiącach , sprzedałem samochód o czym powiadomiłem firmę ubezpieczniową na piśmie wg. regulaminu i zarządałem zwroty pieniędzy za niewykorzystane 9 miesięcy ubezpieczenia. NIestety polisę oraz pieniądze z polisy, przelane zostały na nabywcę mojego samochodu. Tłumaczyli się tym, że gdybym nie zapłacił za cały rok nie miałbym takiego problemu. Inne firmy zgodnie z ustawą o ubvezpieczeniach obowiązków zwracają za pełny niewykorzystany miesiąc ubezpieczenia. Innymi słowu robią prezent kupującemu za moje pieniądze. Ostrzegam zrezygnujcie z ich ubezpieczenia lub nie płaćcie składki OC za rok z góry. Ostrzegam jeżeli sprzedacie swój samochód nie polecajcie tej firmy kupującemu, ponieważ wasza polisa wraz z pieniedzmi zostanie automatycznie przelana na kupującego, a wy dostaniecie w nagrode za nowego klienta przysłowiowe g....o!!!

Offline
#38 2011-08-19 12:49:17
kubusl

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-19

Posty: 4

Witam wszystkich.
Zakupiłem niedawno ubezpieczenie OC w LD. Wcześniej przefiltrowałem oferty innych towarzystw ubezpieczeniowych i nie znalazłem atrakcyjniejszej cenowo oferty. Wcześniej ubezpieczałem auto u agenta, który z roku na rok wyliczał mi wyższą cenę za OC bez podania konkretnego powodu podwyżki. Jak poszedłem do niego z wypowiedzeniem umowy z HDI to nawet nie odpowiedział mi na "do widzenia". W LD jestem od kilku dni - polisy pocztą jeszcze nie dostałem, ale zważywszy na to jak działa Poczta Polska pewnie niebawem dojdzie. Wydrukowałem sobie polisę oraz certyfikat z mojego konta i jestem spokojny. Liberty oferuje promocję dla swoich klientów - nowych i stałych. Za podanie aktualnego numeru polisy mojego znajomego dostałem zniżkę w wysokości 50 zł, a mój znajomy tyle samo za udostępnienie mi numeru swojej polisy. Jeżeli ktoś chce skorzystać z takiej zniżki (przy pakiecie OC + AC jest to 100 zł), a nie ma nikogo znajmoego w LD to może skorzystać z mojej polisy wpisując numer
2011-94076722 w odpowiednim miejscu na kalkulatorze wyliczającym cenę polisy.
Pozdrawiam i życzę bezszkodowej jazdy ;-)

Offline
#39 2011-08-22 18:40:43
bubu666

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-22

Posty: 2

Witam.
Ford Focus 1.8 kombi z 2000r ubezpieczony został w Liberty Direct. Za standardowy pakiet
OC z Mini Assistance niecałe 330 zł przy 50% zniżki w zeszłym roku. Polecam, wyszło
zdecydowanie najtaniej.
Trwa promocja przy kupnie ubezpieczenia w LD: 50zł zniżki za OC lub 100zł zniżki za OC+AC
przy powołaniu się na polisę polecającego. Gdyby ktoś chciał skorzystać to mój nr polisy
2010-70199815.
Pozdrawiam.

Offline
#40 2011-09-03 23:32:40
Holms

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-26

Posty: 191

To wszystko o czym tu mowa to Directy. Wszystko fajnie przy samym OC. Jednak jeżeli chcecie poznać opinię na temat likwidacji szkód przy ubezpieczeniu AC to proponuję poczytać jak szkody likwiduje dany Direct. Ja osobiście wszelkie Directy omijam szerokim łukiem i ubezpieczam się tam gdzie można na żywo z agentem porozmawiać i samemu zadecydować jakie ryzyka chcę ubezpieczyć i jak sobie dobrać ubezpieczenie pod dobrą likwidację szkód.

Pozdrawiam

Offline
#41 2011-09-18 10:34:55
Holms

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-26

Posty: 191

A to Ciekawe. Piszesz, że polecasz iż najtańsze OC a podajesz swój numer referencyjny z którego masz bonusy. Polecany produkt staje się wówczas bardzo wiarygodny.
;-)

Offline
#42 2011-10-06 14:47:41
kubusl

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-19

Posty: 4

Witam ;-)
Jeżeli potrzebujesz aktualnego i sprawdzonego numeru polisy Liberty Direct upoważniającego do otrzymania zniżki za ubezpieczenie OC ( 50 zł ) lub OC+AC ( 100 zł ) powołaj się na numer 2011-94076722
Polecam.

Offline
#43 2011-10-21 22:18:21
szofer

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-10-21

Posty: 1

Info dla ubezpieczających: OC najlepiej tam, gdzie najtaniej. Nad AC trzeba się zastanowić, poczytać Ogólne Warunki
ubezpieczenia. Ja obecnie ubezpieczam w Liberty Direct. Miałem jedna małą szkodę, pękła
szyba od kamienia. Zgłosiłem szkodę, nie tracę zniżek, likwidacja szkody szybko i
sprawnie. Jeśli ktoś jest zainteresowany podaję numer mojej polisy tj. 2011-61514287 na
którą uzyskuje się zniżkę 50zł za OC i 100 zł OC+AC. Numer podaje się przy kalkulacji. Ja
też na tym zyskuje. Jeżeli i ty chcesz w przyszłości zarabiać wykup polisę w Liberty,
skorzystaj z mojego kodu, a potem sam zarabiaj. Dziękuje i pozdrawiam !

Offline
#44 2011-10-25 10:14:11
Holms

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-26

Posty: 191

Ale przepychanka celem zarejestrowania polisy z jego numeru referencyjnego.
;-)

Offline
#45 2011-10-26 01:42:32
jarek22

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-06-26

Posty: 2

Holmes bo tu i nowy i dotychczasowy  klient ma bonus więc opłaca sie w dwie strony a liberty nie można powiedzieć bo tańsze nawet od link4 axa direct i Mbanku gdzie również całkiem tanio , do rzeczy smile
poniższy KOD PROMOCYJNY : 92377717 [ważny do końca 2011r.] wpisany na stronie Liberty Direct przy obliczaniu stawki oc uprawnia każdego nowego klienta do dodatkowej zniżki -50 zł OC lub -100zł pakiet oc+ac

Offline
#46 2011-10-26 10:53:57
Holms

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-26

Posty: 191

Próbowałem się wpisać do Programu Partnerskiego, ale chyba jedynie mogą Ci co wykupili tam polisę, a ja niestety mam gdzie indziej.
;-)

Offline
#47 2011-10-26 20:55:11
Centrum Polska

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-19

Posty: 752

Polacy to znajdą każdy sposób na zarabianie pieniędzy. Szkoda tylko, że można jeden kod promocyjny tylko wpisać smile smile smile

Pozdrawiam Mariusz

PAMIĘTAJ!!Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki prawne (art.6 KC).

Offline
#48 2011-10-28 15:50:56
kubusl

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-19

Posty: 4

Witam ;-)
Jeżeli potrzebujesz aktualnego i sprawdzonego numeru polisy Liberty Direct upoważniającego do otrzymania zniżki za ubezpieczenie OC ( 50 zł ) lub OC+AC ( 100 zł ) powołaj się na numer 2011-94076722 Polecam.

Offline
#49 2011-10-28 23:58:38
Holms

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-26

Posty: 191

Licytacja. Kto się lepiej zareklamuje. ;-)

Offline
#50 2011-10-29 04:05:11
Centrum Polska

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-19

Posty: 752

Kto więcej ten lepiej smile

Pozdrawiam Mariusz

PAMIĘTAJ!!Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki prawne (art.6 KC).

Offline
#51 2011-11-01 18:28:50
Centrum Polska

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-19

Posty: 752

Łaaaaaaaaa.. A ile to procent zniżki?

Pozdrawiam Mariusz

PAMIĘTAJ!!Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki prawne (art.6 KC).

Offline
#52 2011-11-08 21:46:58
Holms

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-26

Posty: 191

Nie no faktycznie najlepiej jest iść do agenta i oddać mu jakieś 20%-30% prowizji.

Widać, że nie wiesz jak działają agenci ubezpieczeniowi. Agenci nie ściągają pieniędzy od klienta tylko otrzymują prowizję od Ubezpieczalni która wypłaca im z własnej kieszeni. I nie 20-30% a agent zarabia na komunikacji 10%. Czy byś kupował w Centrali, czy przez Internet czy u agenta to powinna być jedna i taka sama składka. Towarzystwa Ubezpieczeniowe nie mogą sprzedawać polis za różnorakie ceny, bo by się zaczęły wędrówki ludów a agenci by mieli to gdzieś i przeszli do konkurencji. Sprawdź w Centrali i u agenta - powinna wyjść ta sama składka. ;-)

Ale się nie sprzeczam. W zasadzie to masz rację, że czemu nie w Libery Direct lub innych directach. Wstawiłem na Bloga kalkulatory do Liberty Direct, Link4, Benefii, Allianzu. Do wyboru do koloru - można sobie samemu wyliczyć i zakupić bezpośrednio z Centrali. Zapraszam: http://www.rzeczoznawca-blog.olsztyn.pl/

Offline
#53 2011-11-21 17:42:17
Oskaro

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-11-21

Posty: 1

Link4 jedno wielkie złodziejstwo !!! Czekałem na rekalkulację naliczonego ubezpiecznia, a dostałem nakaz sądowy do zapłaty. BĘDĘ TO CAŁE ŻYCIE PODKREŚLAŁ - ZŁODZIEJE !!!

Offline
#54 2012-01-06 11:50:10
LionG

Użytkownik

Zarejestrowany:

2012-01-06

Posty: 1

Zniżka z kodem 89830249

Poszukujesz dodatkowej zniżki na ubezpieczenie auta?

Liberty Direct promonuje nowym klientom dodatkową zniżke w wysokości:

-50zł na OC
-100zł na OC+AC

Aby skorzystać ze zniżki należy:

1. Wejśc na stronę liberty direct: Libertydirect.pl
2. Otrzorzyć kalkulator składki
3. W polu kod promocyjny wpisać 89830249


Teraz możesz sie cieszyć z zaoszczędzonej sumy!

Polecam Kod promocyny 89830249

Offline
#55 2012-02-04 22:18:02
megi123

Użytkownik

Zarejestrowany:

2012-02-04

Posty: 2

Ubezpieczenia komunikacyjne:
msystem.systempartnerski.pl/ubezpieczenia_komunikacyjne.html

Offline
#56 2012-02-09 08:18:15
LD24

Użytkownik

Zarejestrowany:

2012-02-09

Posty: 1

Szukasz tańszego ubezpieczenia auta? Sprawdz najtańsze OC i AC potwierdzone wieloma rankingami, na które dzięki tej instrukcji dostaniesz dodatkową zniżkę!!

Przekonaj się o najniższej składce:
89822866
Krok 1.
Wejdz na stronę Liberty direct


Krok 2.

Podczas liczenia składki w polu z przebiegiem rocznym nie zawyżaj ilości kilometrów. Dane te mają istotny wpływ na wielkość składki. Najlepiej podać rzeczywisty prognozowany przebieg ewentualnie delikatnie niższy

Krok 3.

W polu kod promocyjny Programu Partnerskiego Liberty Direct skopiuj ten kod 89822866 Otrzymasz dodatkowe 100zł lub 50zł zniżki.

Pamiętaj: kod 89822866 jest ważny do końca trwania promocji, więc masz pewność ze jest działający

Dodatkowo za obliczenie składki przez internet otrzymasz gwarantowane 5% i kolejne 5% jeśli zapłacisz kartą kredytową.

Pozdrawiam

89822866

Offline

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij