Hestia - jaka opinia o Ergo Hestia ?

#1 2008-12-04 23:57:46
barbar

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-12-04

Posty: 2

Jak w temacie jakie są wasze opinie nt. Hestii (Ergo Hestia) konkretnie chodzi o AC są tam jakieś kuczki na które trzeba uważać ? Dostałem propozycje od kilku towarzystw ubezpieczeniowych z Ergo Hestii wydaje się najkorzystniejsza ale no właśnie wydaje się korzystna finansowo tyle że co będzie gdy się przydarzy szkoda ? Robią duże problemy ?
Bardzo proszę o wasze opinie nt. Hestii ?

Offline
#2 2008-12-08 11:35:08
kwakwa

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-12-07

Posty: 20

Re: Hestia - jaka opinia o Ergo Hestia ?

umowę trzeba po prostu przeczytać, nikt z nas nie zna warunków na pamięć.
ale warto zwrócić też uwagę na aspekt likwidacyjny i serwisowy ubezpieczycieli.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze ubezpieczyciela i formy ubezpieczenia AC:

- dokładnie zapoznać się z warunkami AC ubezpieczenia,
- określić jaki mamy samochód - jeżeli starszy wariant naprawy z użyciem oryginalnych części może doprowadzić szybciej do szkody całkowitej, młodszy, nowy - już nie koniecznie, pomijam głębokość kolizji;) ,
- obsługa TU po wypadku - czy mają infolinię czy centra likwidacji szkód (nie jedno centro, ale CENTRA), jeżeli mają infolinię - będziemy musieli się namęczyć sporo zanim uzyskamy istotną informacje, wszak każdy wie kto pracuje przy telefonach (na pewno nie można ich nazwać fachowcami). Najlepiej rozmawia się z kimś kto szkodę naszą prowadzi a nie ze studentem.

macie jeszcze jakieś pomysły na co warto zwrócić uwagę przy wyborze AC?

Offline
#3 2008-12-08 13:17:20
barbar

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-12-04

Posty: 2

No ale właśnie może wiesz coś konkretnego na co zwrócić uwagę w umowie Ergo Hestii ? Jaką masz opinie nt. rzetelności Hestii jako ubezpieczyciel i likwidatora szkód ?

Offline
#4 2008-12-08 18:28:00
bochenek

Użytkownik

Zarejestrowany:

2008-11-30

Posty: 527

Witam.
Hestia posiada centralny system likwidacji szkód. Tak więc szkody z całej polski są likwidowane w centrali - w sopocie. Jest oczywiscie w zwiazku z tym infolinia, gdzie jak przedmowca zauwazyl zapewne spora czesc pracownikow to pewnie są studenci.
Jak chyba teraz juz kazda ubezpieczalnia hestia ma dosc dobrze rozbudowana siec likwidatorow mobilnych, wiec uwazam, ze nie ma sie co bac centralnej likwidacji.

Nie znam oczywiscie na pamiec zapisow OWU poszczegolnych ubezpieczycieli, tutaj po prostu trzeba dokładnie przeczytac zapisy, żeby się potem nie zdziwić niemiło

Offline
#5 2009-01-07 20:38:53
experience00

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-01-07

Posty: 2

Tak się składa, że jestem pracownikiem infolinii w EH. Jestem studentką - czy to znaczy, że nie musiałam przejść przez kilkutygodniowe szkolenie, liczne testy sprawdzające? Na infolinii nie zatrudnia się byle-studenciaków. Są duże wymagania. A co do uzyskiwania informacji... Wystarczy dobrze sformułować pytanie - z czym klienci mają problem dość często. A co do procedur, większość jest ustalana przez polskie prawo, tak więc 'bycie studentem' nie ma tu nic do rzeczy.

Offline
#6 2009-01-18 17:51:35
20111984

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-01-13

Posty: 6

Ja jestem bardzo zadowolony z Hestii. Miałem likwidowaną szkodę z AC a dokładnie otrzymałem odszkodowanie za skradziony samochód. Zadzwoniłem z samego rana  i zgłosiłem szkodę. Za chyba za jakieś 5 godzin zadzwonił do mnie likwidator i zapytał czy może przyjechać ponieważ jest w okolicy. Przyjechał za jakieś pół godziny, spisał protokół, sprawdził dowód rejestracyjny i klucze. Powiedział, że jk dostanę postanowienie o zamknięciu śledztwa to żebym przesłał pod podany na wizytówce adres. Po 14 dniach dostałem pismo z Policji i przesłałem je do Hestii. Po trzech dniach zadzwonił do mnie likwidator i powiedział, że właśnie doszło do niego pismo oraz poprosił mnie o podanie przez telefon lub elektronicznie numeru konta. Zdziwiłem się gdyż po jakichś 3 dniach będąc w banku zobaczyłem na moim koncie pieniądze. Dostałem  wartość pojazdu jaką samochód posiadał.
Śmiałem się, że gdyby policja nie prowadziła tak długo sprawy to po 6 dniach miałbym odszkodowanie na koncie.

Ja osobiście jestem zadowolony z Hestii. Wiem, że zawsze będę się tam ubezpieczał.
Do tego mój agent ubezpieczeniowy z którym podpisywałem polisę codziennie do mnie dzwonił i zapewniał mnie że wszystko będzie dobrze i uspokajał mnie.

Jestem bardzo adowolony ze współpracy.

Takie jest moje doświadczenie. Pewnie każdy ma inne  ale ja jestem zadowolony i bardzo się cieszę, że miałem moje kochane autko (Audi A6 rok 2005) w Hestii.

Offline
#7 2009-02-12 11:09:08
miug

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-02-12

Posty: 2

Ja jestem ubezpieczony w Hestii przez agencję ubezpieczeniową bestpolisa.pl Ubezpieczam się od lat w tej agencji na Ursynowie i jak miałem szkodę doradzili mi jak ją zlikwidować. Likwidacja ze strony Hestii również be zarzutu.

Offline
#8 2009-02-12 20:36:28
Maciej_Fortecki

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-02-08

Posty: 53

Witam

W ostatnim czasie Hestia wykonuje dużo pracy aby usprawnić współpracę z serwisami samochodowymi - z moich informacji salony samochodowe dobrze oceniają współpracę co oczywiście przekłada się na szybszą likwidację - trzeba jednak przyznać że nie wszyscy lubią gadać z "infoliniami"

Offline
#9 2009-06-05 11:27:22
tejotq

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-06-05

Posty: 1

jestem studentem i zajmuje sie ubezpieczeniem floty samochodow, nieruchomosci i majatku w firmie, a panu zakompleksionemu czyt. kwakwa dziekujemy za wyczerpujaca wypowiedz i proponuje pomyslec o powrocie do szkoly, chyba ze wyksztalcenie panu zupelnie odpowiada. Nikt inny nie wypowie sie lepiej o studentach jak czlowiek ze srednim badz nizszym wyksztalceniem i 30sto letnim stazem w pracy na stanowisku gdzie moze tylko pozazdroscic mlodszym lepszej fuchy. Wracajac do tematu, to sam mam problem nad propozycjami pomiedzy dwoma bardzo rownymi ofertami z ergo hestia i hdi-asekuracja. Bardzo prosze o jakias obiektywna ocene obu towarzystw.

Offline
#10 2009-06-05 20:36:35
Agunia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-06-05

Posty: 6

Ja niestety mam zle wspomnienia z Hestia. Nie dosc ze czekalam na ogledziny ponad tydzien bo rzeczoznawca jest z zewnatrz to jeszcze chcieli mnie orznac dobrze. Dopiero sprawa skierowana do sadu dala pozytywny wynik. takze ja juz nie chce miec z nimi nic wspolnego. Za to jak mialam zle zdanie o likwidacji PZU to je zmienilam . Szybko bez kretactwa i w trzy dni mialam zrobiona likwidacje. Naprawde podniesli poprzeczke innym.

Offline
#11 2009-07-02 12:40:37
sm

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-07-02

Posty: 1

Zdecydowanie odradzam.
Ukradli mi samochód. Zgłosiłem do Hestii następnego dnia, dostałem informację, że w przeciągu 2 dni skontaktuje się ze mną agent. Nikt się ze mną nie skontaktował. W sumie trwało to 10 dni (kilka telefonów, jeden mail) aż pofatygował się wreszcie do mnie Pan. Zabrał dokumenty i powiedział: proszę zadzwonić za tydzień aby się dowiedzieć jaka jest decyzja. Dzwonię. Ponownie zabawa w głuchy telefon. Linie zajęte. Za trzecim razem okazuje się, że decyzji nie ma bo mam dosłać: decyzje z policji, dokument o wyrejestrowaniu samochodu i dowód rejestracyjny. Może to oczywiste dla kogoś kto miał takie doświadczenia ale ja ma pierwszy raz kontakt z ubezpieczeniem (żadnych wypadków) a Pan nic mi takiego nie powiedział.
W umowie jest zapisane, ze Hestia ma 30 dni na wydanie decyzji. Pani na infolinii powiedział mi, że mają 14 dni od dostarczenia im kompletu dokumentów. Decyzji wciąż nie mam, po jutrze minie 30 dni od zgłoszenia. Zobaczymy co będzie dalej.

A najbardziej rozbawili mnie dziś. Dzwoniłem w poniedziałek aby dowiedzieć się o decyzje, linie zajęte i Pan zapisał mi mój numer mówiąc, że oddzwoni. Nie odwonili oczywiście. Zadzwoniłem następnego dnia. Dziś (czwartek) otrzymuje telefon, że zostawiłem numer i oddzwaniają do mnie i jaka mam sprawę. Mówię, że już wyjaśniłem. Ona mnie pyta czy może sobie odznaczyć, że do mnie zadzwoniła. Odpowiedziałem, proszę bardzo, tylko proszę zaznaczyć że dzwoni Pani do mnie po 4 dniach. Nie może. Czyli w systemie wszystko w porządku: zostawiłem numer, oddzwonili.
Nauczka na przyszłość: lepiej zapłacić więcej ale mieć spokój i firmę, która ma profesjonalny system obsługi klienta.

Offline
#12 2009-07-24 13:59:42
Maniana

Zbanowany

Zarejestrowany:

2009-07-24

Posty: 49

Każda firma może popisać się brakiem wiedzy, nierzetelnoscią, olewajtwem.Wszedzie siedzą tylko ludzie lepsi lub gorsi. Ja bym unikała tanich firm, bo oszczędzaja na obsłudze klienta i na personelu. Stąd te kłopoty z kontaktem i obsługa szkód. szybko i tanio to sie ubezpiecza ale na pewno nie wypłaca odszkodowań.

Offline
#13 2009-07-28 10:54:09
mxu

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-07-28

Posty: 2

Hestię ZDECYDOWANIE ODRADZAM:
- miałem szkodę w pojeździe (m.in. uszkodzona tylna klapa bagażnika),
- zgłosiłem w terminie,
- człowiek z Hestii obejrzał,
- pojechałem do warszatu autoryzowanego,
- maprawili.
Minęło 9 miesięcy i o sprawie dawno zapomniałem. A tu:
- warsztat się do mnie odzywa: Hestia nie wypłaciła odszkodowania, więc poprosimy o zapłacenie za naprawę (prawie 5KPLN),
- zapłaciłem (warsztat nie jest stroną w sprawie)
- następnie powymieniałem się z hestią papierami,
- zahaczyliśmy nawet o rzecznika praw ubezpieczonych, który dwa razy przyznał mi rację i poprosił hestię o zwrot,
- ale Hestia pieniędzy nie oddała.
- jedyne rozwiązanie do iść do sądu.
Podsumowując: Hestię ZDECYDOWANIE ODRADZAM. Chyba że się ma mocne nerwy i dużo czasu na walkęz nimi.

Offline
#14 2009-07-30 23:17:33
ana771

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-07-30

Posty: 4

Ergo Hestia to oszuści!!!!
Próbowali oszukać mnie , oszukali moich znajomych. Nie znam osobiście ani jednej osoby zadowolonej ze sposobu likwidacji szkody.  Chamstwo, obłuda , prostactwo, manipulowanie przepisami prawnymi .  Z ciekawości robię teraz wywiad wśród znajomych jakie mają doświdczenia ze swoimi ubezpieczycielami i wierzcie lub nie - Hestia wypada fatalnie. Upokarzanie ludzi to ich hobby. Także wymyślanie na poczekaniu nowych zasad - oczywiście takich, które uprzykszą życie zainteresowanemu.
ISTNY KOSZMAR
Obecnie wypowiedziałam im umowę ubezpieczenia na życie ( wcisnęli mi przy kredycie) , ale jestem już mądrzejsza- wezwanie do zapłaty wysłane a już czeka pozew do wysłania. Nie mam ochoty się użerać z chamami, dostanę dokument z sądu i niech komornik się zajmie ich kontem.
Hestia to  mafia a nie firma  !!!

Offline
#15 2009-07-31 09:22:50
Bazyli

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-07-28

Posty: 125

Uchowaj Boże od EH...EH to firma która ma obecnie chyba najwięcej spraw w UOKK jak również sporo ich zapisów OWU znajduję się w Rejestrze Klauzul Zabronionych. Tak że zawierając z Nimi jakąkolwiek umowę polowa OWU nadaję się krótko pisząc ...do pieca...
Infolinia, kontakt z klientem i jego obsługa, oraz inne bajery z ich strony to totalne nieporozumienie.

Offline
#16 2010-01-06 00:12:14
vie1

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-01-05

Posty: 1

Witam wszystkich.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM. Kupiłem samochód (MINI COOPER) w salonie BMW. Samochód został ubezpieczony w Hestii.
W listopadzie ktoś próbował wykraść wkłady lusterek a że mu się nie udało to je tylko połamał. Zgłosiłem szkodę do Hestii Po rozmowie konsultant powiedział ze, można jechać naprawiać bez oględzin Pojechałem do salonu. W salonie BMW jak usłyszeli, że Hestia to od razu mi powiedzieli że będą kłopoty z odszkodowaniem. I rzeczywiście, poszła wycena naprawy z salonu do Hestii w celu akceptacji i odpowiedź - zaniżenie stawki roboczogodziny z 155zł do 135zł w rozmowie telefonicznej konsultant oświadczył mi że, salon stosuje za wysokie stawki i oni uznają tylko średnią z regionu a ja muszę dopłacić resztę, no myślałem że się zagotuję, gdyby to nie były wkłady lusterek tylko np. rozbite pół samochodu to bym za naprawę pomimo ubezpieczenia zapłacił niezłą sumkę. Czy to oznacza ze ja też za samochód zapłaciłem uśrednioną stawkę z regionu, czy też może stawka składki (zaproponowana przez Hestię i przeze mnie zaakceptowana) dotyczyła konkretnego samochodu o konkretnej wartości. Czy ubezpieczając się w Hestii zapłaciłem za spokój czy może powinienem kombinować i samochód naprawiać u Pana Henia w krzakach (skąd inąd może fajnego faceta). Nigdy więcej HESTII jak długo będę żył a mam nadzieję, że jeszcze pociągnę trochę. Żaden mój samochód ani żaden samochód w mojej firmie już nie zobaczy ubezpieczyciela z HESTII
P.S.
Skąd inąd wiem, że podczas omawiania ubezpieczeń na wykładach, na osiem niedozwolonych zapisów w umowach cztery dotyczyły HESTTI.

Offline
#17 2010-01-08 22:21:20
grzegorz25

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-01-08

Posty: 1

chcialem sie takze podzielic opinia o hesti to sa wyludzecze kasy moze i stawki oc maja konkurencyjne ale takich oszustow jak ergo hestia to chyba niema posiadam oc nw oraz nw tylko dlamie to taka niby promocja skladka tego nw wynosi 67zl na rok uleglem wypadkowi [pozrywane wiazadla i uszkodzona lekotka jestem po operacji] po zlozeniu papierow do sopotu dostalem odpowiec negatywna dlatego iz tego uszczerbku nie maja w swoich tabelach odwolalem sie nic nie dalo takze uwazajcie panstwa na ta firme i naciagaczy jacy w niej pracuja nadmieniam ze mam polise prywatna w pzu i nie mialem zadnego problemu z wyplata za uszczerbek chociaz tez nie place durzej skladki takze mysle ze zdaleka od naciagaczy EGGO HESTI,MTU,HDI  bo to jadna firma tylko se spulek narobili

Offline
#18 2010-02-05 14:51:49
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

Jestem pracownikiem Ergo Hestii, zajmuję się rozpatrywaniem skarg. Proszę zgłoś swoje zastrzeżenia, opisz przyczyny niezadowolenia Ubezpieczycielowi. Napisz na adres skargi (dostępny na stronach www hestia.pl - niestety nie mam możliwości zamieszczenia go tutaj), wpisując w tytule wiadomości hasło FORUM, w treści podając podstawowe dane (imię i nazwisko, nr szkody/ polisy, adres). Chętnie przeanalizuję Twoją sprawę i udzielę wyczerpujących wyjaśnień, wskażę dalsze postępowanie. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#19 2010-02-17 18:57:42
gehenna

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-02-17

Posty: 2

Ergo Hestia to najgorsza firma ubezpieczeniowa z jaka miałem do czynienia. Jest co prawda najtańsza ale odszkodowania ma  śmiszne. Np NW Hestia 150zł  zł PZU praca 1500zł OC sprawcy w PZU 4000zł. Zgłoszenie szkody Pani mówi proszę przesłać dokumenty ABC  po 30 dniach list polecony z prośba o dosłanie DEF Po 14 dniach przypomina im sie że brakuje im oświadczenia. Mail i e-konto całkowity brak odpowiedzi na moje pytania. ODRADZAM ODRADZAM

Offline
#20 2010-02-18 15:06:03
robert.us

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-02-18

Posty: 5

Hestia - strata pieniędzy, nerwów.  Mam wykupione w Hestii Oc i Ac. Ostatnio uderzył we mnie sprawca przy dużej prędkości jak włączałem się do ruchu. Cały bok jest do naprawy. Sprawca uciekł. Zgłosiłem szkodę z AC na infolinii. Pani spytała się czy wzywałem policję, więc powiedziałem że nie bo sprawca zbiegł i zanim ktokolwiek by przyjechał to pewnie minęła by godzina. Odznaczyła, że nie wezwałem policji ale nic mi nie powiedziała że to zdarzenie powinienem mimo wszystko zgłosić na policję. (dzisiaj się dowiedziałem że powinienem był te panią zapytać czy mam to zgłosić na policję czy nie, bo konsultant jedynie wtedy udziela podobnych informacji, czy ci sami konsultanci nie pracują w kasach PKP? Tam tez nie informują o tańszych przejazdach chyba że ktoś się o to sam zapyta). Skoro mam wykupione AC więc myślę sobie że w tej sytuacji i okolicznościach sprawa jest jasna. Ok czekam więc na rzeczoznawcę który zjawił się po 3 dniach. Szkodę wycenił na około 2200. Zorganizowałem sobie warsztat, który stwierdził że za tę kwotę da się naprawić auto. Niestety z ubezpieczenia dostałem jedynie około 1500 zł bo stwierdzili że nie zgłosiłem sprawy na policję. I jest paragraf który twierdzi że w ciągu 24 godzin powinienem zgłosić sprawę na policję. Zadzwoniłem na infolinie i pytam się czy jak zgłoszę teraz sprawę na policję to czy to pomoże odzyskać niesłusznie pobrane 30% mojego odszkodowania - zostałem poinformowany że tak. Więc zgłosiłem sprawę na policję, podałem co się dokładnie stało. Znowu czekanie, TU wystąpiło po notatkę z Komendy. Dzisiaj otrzymuję telefon że niestety decyzja w sprawie odszkodowania nie została zmieniona i nie otrzymam pozostałych 30%. Dodatkowo Pani z biura mnie poinformowała że powinienem być zadowolony że otrzymałem w ogóle jakiekolwiek odszkodowanie bo według tego paragrafu nie powinienem nic otrzymać. Więc sobie myślę po jaką cholerę ludzie tracić czas na takiego ubezpieczyciela? Za 1000 zł z tytułu AC takie problemy? Taka niekompetentna obsługa? Zabawa z klientem w kotka i myszkę? Jak Pan zrobi tak to my wtedy się ustosunkujemy, ale po głębszym namyśle skoro Pan już zgłosił na Policję to teraz jest za późno. 700 zł to nie majątek jednak nie po to ubezpieczam auto z tytułu AC. Czytajcie i zastanówcie się zanim podejmiecie decyzję z której zamiast pomocy wynikną same problemy. Dodam że ubezpieczyliśmy w Hesti nie tylko samochód. I przyznam że po osobistych weryfikacjach kompetencji grupy Hestia nie polecam nikomu podobnych problemów. Odradzam, naprawdę szkoda czasu!!!!!!! rozmów z których Hestia sobie nic nie robi, z pism które jedynie dają klientom złudne nadzieje, WIelka Ściema , pozdrawiam

Offline
#21 2010-02-19 06:17:22
wal

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-02-02

Posty: 65

robert.us napisał:

Ostatnio uderzył we mnie sprawca przy dużej prędkości jak włączałem się do ruchu. Cały bok jest do naprawy. Sprawca uciekł. [...]
I jest paragraf który twierdzi że w ciągu 24 godzin powinienem zgłosić sprawę na policję. Zadzwoniłem na infolinie i pytam się czy jak zgłoszę teraz sprawę na policję to czy to pomoże odzyskać niesłusznie pobrane 30% mojego odszkodowania - zostałem poinformowany że tak. Więc zgłosiłem sprawę na policję, podałem co się dokładnie stało. Znowu czekanie, TU wystąpiło po notatkę z Komendy. Dzisiaj otrzymuję telefon że niestety decyzja w sprawie odszkodowania nie została zmieniona i nie otrzymam pozostałych 30%.

nie bardzo rozumiem, na jakiej podstawie potrącono Panu te 30% odszkodowania - może Pan dokładnie zacytować ich decyzję w tej kwestii? Przywołali jakiś konkretny zapis OWU? Który?

Offline
#22 2010-02-19 13:41:23
robert.us

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-02-18

Posty: 5

tak, jest podobno zapis że w ciągu 24 godzin powinienem powiadomić policję, że nie zabezpieczyłem praw regresowych czy coś takiego. Nie zapamiętałem marki samochodu oraz rejestracji sprawcy który zbiegł z miejsca kolizji, niestety nie byłem w stanie tego zrobić. I stąd według Hestii uniemożliwiłem ściganie sprawcy. Nie mam zamiaru roztrząsać tej sprawy w nieskończoność ale chciałbym aby osoby które chcą ubezpieczyć auto przeczytali moją sytuację i sami podjęli decyzję (w świadomym wyborze) co do ubezpieczania auta z tytułu AC w Hestii.

Offline
#23 2010-02-19 13:47:29
robert.us

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-02-18

Posty: 5

paragraf 43. podpunkt 3., Do obowiązków ubezpieczonego należy :
- niezwłocznie , nie później niż w ciągu 24 godzin od wystapienia wypadku lub powzięcia informacji o nim, powiadomienie policji o kradziezy pojazdu, kradziezy kluczy,  (fabrycznych urządzen) do pojazdu, kradziezy dokumentow pojazdu lub w kazdej innej szkodzie, ktora mogla powstac w wyniku przestepstwa, jak rowniez o kazdym wypadku powodujacym powazna szkode w ubezpieczonym mieniu, lacznie ze zlozeniem wniosku o sciganie osob odpowiedzialnych za powstanie szkody

Offline
#24 2010-02-19 18:44:39
wal

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-02-02

Posty: 65

1.  "że nie zabezpieczyłem praw regresowych czy coś takiego. Nie zapamiętałem marki samochodu oraz rejestracji sprawcy który zbiegł z miejsca kolizji, niestety nie byłem w stanie tego zrobić.  I stąd według Hestii uniemożliwiłem ściganie sprawcy" - jest to zupełnie normalna reakcja - jaki procent ludzi w momencie kolizji myśli o zapamiętaniu numeru rejestracyjnego drugiego pojazdu?  otrzymał Pan od nich taką bzdurę na piśmie?

2. § 43, tak, zapis taki jest - jest również § 45:
W przypadku niedopełnienia przez Ubezpieczonego obowiązków wymienionych w §§ 43 i 44 Ergo Hestia odmawia wypłaty odszkodowania w całości lub w odpowiedniej części
w zależności od tego w jakim stopniu niedopełnienie tych obowiązków miało wpływ na ustalenie przyczyny wypadku, okoliczności wypadku, rozmiaru szkody lub wysokości odszkodowania. (zapis z OWU AC obowiązujących do umów zawartych od 1 września 2009, wcześniej obowiązujących nie mogę znaleźć w necie)
- w żadnym innym!

chodzi mi o zatem o odpowiedź na pytanie: jaki wpływ na ustalenie przyczyny wypadku, okoliczności wypadku, rozmiaru szkody lub wysokości odszkodowania miało nie zawiadomienie przez Pana policji w ciągu 24 h?
i odwracając pytanie: czy spełnienie tego obowiązku zmieniłoby ustalenie przyczyny wypadku, okoliczności wypadku, rozmiaru szkody lub wysokości odszkodowania? w jaki sposób?

jeśli takiego wpływu nie było - powołanie się przez Hestię na § 43 ppkt 3 - jest bezzasadne.
Powinien Pan skierować takie pytanie do Hestii.

3. na marginesie, pisze Pan, że "uderzył we mnie sprawca przy dużej prędkości jak włączałem się do ruchu."
czy to oznacza, pomijając kwestię prędkości drugiego uczestnika zdarzenia, że nie ustąpił Pan pierwszeństwa?

Offline
#25 2010-02-19 19:49:02
robert.us

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-02-18

Posty: 5

włączałem się do ruchu mianowicie, zatrzymałem się na poboczu, podeszłą do auta żona, wsiadła , zamknęła drzwi, nie zapięła się dobrze w pasy i w tej chwili auto sprawcy uderzyło w nas z lewej strony, ot cała sytuacja.

Offline
#26 2010-02-19 19:59:51
robert.us

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-02-18

Posty: 5

Na pierwszym piśmie dostałem informację że na mocy paragrafu 43 obniżają wypłatę odszkodowania, teoretycznie spełnienie obowiązku powiadomienia policji po czasie miało mi zagwarantować wypłatę pozostałego odszkodowania (o czym dowiedziałem się od konsultantów na infolini) , więc zgłosiłem spawę w komendzie, jednak po zgłoszeniu sytuacji na policji  Hestia podtrzymała swoją decyzję o wstrzymaniu 30% odszkodowania na podstawie paragrafu 43 i zostałem o jej wyniku poinformowany przez tel. Obecnie czekam na oficjalne pismo w tej sprawie.

Offline
#27 2010-02-20 21:00:23
wal

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-02-02

Posty: 65

w takim razie poczekam na pismo razem z Panem wink
a z prawdziwą niecierpliwością na fragment, w którym uzasadniają, w jaki sposób, ich zdaniem, niezawiadomienie przez Pana policji w ciągu 24 godzin od zdarzenia wpłynęło na ustalenie przyczyny wypadku, okoliczności wypadku, rozmiaru szkody lub wysokości odszkodowania.
Pozdrawiam

Offline
#28 2010-03-27 15:34:53
robi74

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-03-27

Posty: 2

Witam.

Offline
#29 2010-03-27 15:58:34
robi74

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-03-27

Posty: 2

Witam.

MIałem szkodę z polisy AC , a mianowicie w Gorzowie Wlikp. porysowano mi samochód ( 7 elementów ) na parkingu , byłem ta zdenerwowany . Dopiero w domu zadzwoniłem do Pana u którego ubezpieczałem samochód , powiedzał że mam zadzwonić na info linię , więc to uczyniłem . Pani wypytała o różne szczególny , ale gdy spytała czy powiadomiłem Policję stwierdziłem że nie , bo po prosu nie wiedziałem , ale spytałem czy muszę to zrobić odpowiedzała że tak , więc odparłem iż udam sie zaraz po rozmowie na komisariat Policji . Po dokonaniu czynności związane ze zgłoszeniem . Na drugi dzień dostałem telefon w sprawe umówienia się na oględziny . Po oględzinach wyceniono szkodę na prawe 3 tyś. zł. , po paru dniach dostałem decyzje , informującą , że nie znajdują podstaw do zaspokojenia moich roszczeń 100% . Powołują się na paragraf 43 ust. 3 (niezwłocznie , nie później niż w ciągu 24 godzin od wystąpienia zdarzenia .......... ) , co mam teraż zrobić , szkoda był w innym mieście  ,gdzie mieszkam . Pan przyjmujące zgłoszenia powiedzała , że ma zgłosić na policję w miejscu zamieszkania . Co mam zrobić ? Zdarzyło mi się pierwszy raz nigdy do czynienia z HESTIĄ  nie miałem , czy jest jakiś sposób żeby oddzyskać część pieniędzy?

Offline
#30 2010-07-29 09:51:46
tomasz-w

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-07-29

Posty: 3

Witam
ja również odradzam korzystanie z TU HESTIA. Nie interesuje mnie czy tam pracują studenci czy nie wiem jedno że kłamią. Odmowa wypłaty odszkodowania powołując się na ogólny art OWU. Sprawa idzie do sądu. Przestrzegam i nie polecam.

Offline
#31 2010-08-11 14:15:02
pogromca

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-08-11

Posty: 1

Witam.
Ja krótko gdyż pragnę uszanować Państwa czas.

Dołączam do grona Wielce niezadowolnych klientów hestii.

Sprawa  ciągnie się już 3 lata +8 miesiecy w sądzie.

Problem:mieszkanie  /  Oddział Gliwice:wow pałac to ? czy zamek
Banda złodzieji i krętaczy.Wycena prze telefon????!!!!!Skandal!!
Kobieta z hestii przyjmuje mnie-klienta na korytarzu(!) i po swoim monologu odwraca się i mów ,że nie ma dla mnie czasu !
Idę zgłosić sprawę do kierownika- ręka ,rękę myje.Napisałem skargę do Sopotu.Zero przeprosin.

Ogólnie patrząc także po powodzianach ,odradzam jakiekolwiek ubezpieczenia w tym chorym kraju.
Banda złodzieji.

Pozdrawiam

Offline
#32 2010-08-23 12:24:55
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

pogromca napisał:

Witam.
Ja krótko gdyż pragnę uszanować Państwa czas.

Dołączam do grona Wielce niezadowolnych klientów hestii.

Sprawa  ciągnie się już 3 lata +8 miesiecy w sądzie.

Problem:mieszkanie  /  Oddział Gliwice:wow pałac to ? czy zamek
Banda złodzieji i krętaczy.Wycena prze telefon????!!!!!Skandal!!
Kobieta z hestii przyjmuje mnie-klienta na korytarzu(!) i po swoim monologu odwraca się i mów ,że nie ma dla mnie czasu !
Idę zgłosić sprawę do kierownika- ręka ,rękę myje.Napisałem skargę do Sopotu.Zero przeprosin.

Ogólnie patrząc także po powodzianach ,odradzam jakiekolwiek ubezpieczenia w tym chorym kraju.
Banda złodzieji.

Pozdrawiam

Jestem pracownikiem Biura Reklamacji Ergo Hestii - proszę prześlij ponownie skargę na adres SKARGI@HESTIA.PL, wpisując w temacie hasło FORUM.  Po otrzymaniu wiadomości, niezwłocznie zajmę się wyjaśnieniem Twojej sprawy. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#33 2010-09-27 16:13:21
tomasz-w

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-07-29

Posty: 3

Ja też nie polecam Hestii bardzo mizerna obsługa po sprzedażna nie warto powierzać swojego majątku w tej firmie to loteria przy wypłacie odszkodowania. Na infolinii nic nie wiedzą jak likwidator ma wolne to nikt nie może go zastąpić. Na odpowiedzi czeka się bardzo długo mimo terminów które Hestia podobno ma i o których chętnie informują osoby na infolinii. Chcesz spać spokojnie wybierz inne towarzystwo.

Offline
#34 2010-09-30 20:54:08
Beata_fryzjerka

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-09-30

Posty: 1

ODRADZAM!!!!Nie boją się Boga!!!!Żerują na ludzkiej krzywdzie!!!!!
10 dni już czekam na likwidatora!!!Został mi spalony salon,nie jestem w stanie zrobic remontu bo likwidotor się nie pojawił do tej pory!!!!!!Robia z ludzi idiotów!!!Pracują tam niekompetentne osoby-to jest istny skandal!!!!!Odradzam Hestię!!!!Wszystkie obietnice ,które składają ,że do 48 godzin kontaktuje się likwidator,do 14 pojawia się decyzja o wypłacie odszkodowania a do 30 dni pieniądze zostaja przelane na konto -kłamstwa,kłamstwa,kłamstwa!!!Ta firma upadnie - tego im życzę z całego serca!!!!ZŁODZIEJE!!!!!!!

Offline
#35 2010-12-05 12:31:25
wertyu

Użytkownik

Zarejestrowany:

2005-01-27

Posty: 2

kurwy i złodzieje

Jestem ubezpieczony w Hestii auto które we mnie uderzyło też w Hestii

Zniszczona cała strona w aucie wycenili naprawę na 1700 zł hehe, serwis na 6500 zł

przesłałem odwołanie i wycenę nic się nie odezwali na to, wysłałem pare @ z zapytaniami itp żadnego zwrotnego nie dostałem! nic dodzwonić się do nich nie można i po godzinie.

Jak chce się kupić polisę to odrazu odbierają a jak odszkodowanie to nie!
na centrali są jakieś tłuki!

Jestem taksówkarzem nie naliczyli mi postojowego które mi przysługuję. Sprawa trwa ponad miesiąc a ja nie dostałem żadnej informacji mimo próśb a później skarg.

Skarg też nikt nie czyta chyba albo to te same osoby które prowadzą sprawy.

Firma Krzak, Wszyscy mają w rodzinie auta u nich i każdy rezygnuje z ich usług!!
Narzekać można na tanich ubezpieczycieli ale z nimi nie ma wogole kontaktu

LuDZIUE ŻEBYŚCIE NIE ŻAŁOWALI 200 ZŁ NA LEPSZEGO UBEZPIECZYCIELA , TO FIRMA KRZAK

NIE WIEM CZY NIE ZGŁOSIĆ TO NA POLICJĘ MOŻE KTOŚ MA JAKAŚ RADĘ??

Offline
#36 2010-12-15 11:51:54
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

Uprzejmie proszę o kontakt za pośrednictwem skrzynki SKARGI@ERGOHESTIA.PL. Jestem pracownikiem Biura Reklamacji Ergo Hestia, jak tylko otrzymam szczegółowe dane, dotyczące szkody (imię i nazwisko, nr szkody, adres), niezwłocznie podejmę interwencję oraz udzielę wyjaśnień w sprawie. Aby wiadomość trafiła bezpośrednio do mnie, proszę w temacie wpisz hasło FORUM. Zapewniam – na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy! Pozdrawiam, Justyna Szymańska.

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#37 2010-12-15 17:49:57
drollo

Użytkownik

Zarejestrowany:

2010-12-15

Posty: 6

Niestety, ale też słyszałem negatywne opinie o Hestii. To jednak jest taka masówka, która nie za bardzo dba o swoich Klientów. Ale dobrze, że starają się bronić i Pani Justyna chce wyjaśnić wszystkie wątpliwości. Jakbym miał jakieś nieprzyjemne zdarzenie z Hestią to na pewno bym napisał maila.

Offline
#38 2011-01-09 17:21:08
Invi

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-09

Posty: 1

Wjechał we mnie koleś ubezpieczony w MTU (należy do grupy Ergo Hestia, nawet adres mają ten sam, loga na drukach i adresy mailowe w domenie ergohestia pl).

Infolinia to porażka, konsultanci nic nie wiedzą, nie znają prawa i nic nie mogą. Nawet nie można otrzymać kontaktu do osoby zajmującej się szkodą. Dodatkowo często zwyczajnie kłamią (że niby zgubili protokół szkody co spowodowało że przez miesiąc nie zajmowali się szkodą, który cudownie się znalazł kiedy się wkurzyłem, że pieniądze będą wpłacone w ciągu trzech dni, najdalej tygodnia (po 2 miesiącach niema...)).

Twierdzą że papier ze szpitala jest nieczytelny (fakt jest napisany ręcznie, ale da się odczytać bez problemu)

Wycena wartości pojazdu to jakaś kpina, pismo z moimi zastrzeżeniami nie spotkało się z żadną odpowiedzią z ich strony. Stwierdzili że wpłacą odszkodowanie za zniszczone mienie jeśli prześlę im je do centrali w Sopocie (na mój koszt oczywiście, a waży ponad 20kg i zajmuje wielkie pudło).

Nie odpowiadają na pisma, nie ma możliwości najmniejszego kontaktu z osobami zajmującymi się szkodą.

Czekam grubo ponad 2 miesiące na wypłatę jakichkolwiek pieniędzy za zniszczony pojazd mimo że sprawa jest banalnie prosta (jest notatka z policji, przyznanie się do winy).

Najśmieszniejsze jest to że to sprawa regresowa (jazda bez uprawnień + ucieczka z miejsca wypadku), czyli i tak ściągną odszkodowanie od sprawcy.

Jak widzę w TV tą ich nową reklamę to w konfrontacji z rzeczywistością pusty śmiech mnie ogarnia.

Nikomu nie życzę likwidować szkody w Grupie Hestii.

@wertyu Do sądu ich, i wyślij skargę do KNF (można formularzem przez internet) to dowalą im chociaż z 10k kary.


Do pani Justyny Szymańskiej: Niby czemu mam wysyłać coś mailem z dopiskiem "Forum"? Załatwicie kilka spraw żeby ludzie nie pisali w internecie o waszym totalnym braku rzetelności? Wysłałem już kilka pism to na nie powinniście odpowiedzieć. Za tydzień mija 90dni od zgłoszenia szkody, jeśli w tym czasie nie załatwicie sprawy (a nie załatwicie) to może sąd zmusi was do zajęcia stanowiska. A możecie być pewni, ściągnę z was wszystko co do złotówki + odsetki, wynagrodzenie mojego adwokata i koszta sądowe.

Offline
#39 2011-01-14 11:19:08
flaszka

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-14

Posty: 1

Witam!  Odradzam to towarzystwo każdemu!! Stłuczke miałem 20 października najpierw były problemy z wycena, otoż warsztat wycenił moja szkode na 15 tyś a Hestia na 3800 bo jak to powiedział pan "rzeczoznawca" cześci i atrapy plastikowe można posklejać neutral (kompetencje ludzi tam pracujących jak i sam kontakt z nimi pozostawia bardzo wiele do życzenia, po prostu olewaja klienta, bo żeby podpisac polise to wszystko jest ładnie pięknie cudownie i malinowo ale jak przychodzi co do czego to niestety swojego klienta mają głęboko gdzieś) . Mam pytanie do kolegów/koleżanek bardziej zorientowanych w temacie co mogę zrobić w tej sprawie żeby po długich bojach z w/w towarzystwem dostać pieniądze? (poza oddaniem sprawy do sądu)

Offline
#40 2011-01-17 12:58:31
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

Drodzy Forumowicze,
odpowiedź na większość opisanych przez Was spraw zawierają Ogólne Warunki Ubezpieczenia.  Wydanie decyzji nie jest równoznaczne z definitywnym zakończeniem postępowania likwidacyjnego. Jeśli nie zgadzasz się z ustaleniami Ergo Hestii, co do wysokości przyznanego odszkodowania lub odmowy zaspokojenia roszczenia, możesz w ciągu 30 dni od daty otrzymania decyzji zgłosić na piśmie wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy przez Ubezpieczyciela (swoje stanowisko trzeba oczywiście odpowiednio uzasadnić).

Jeśli uważacie, że doszło do zaniedbań ze strony osób reprezentujących Ergo Hestię - służę pomocą (jestem pracownikiem Biura Reklamacji Ergo Hestii). Proszę wyślijcie wiadomość na adres SKARGI@ERGOHESTIA.PL, (w temacie wpiszcie proszę hasło FORUM), a niezwłocznie podejmę działania interwencyjno-wyjaśniające.

Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#41 2011-01-23 13:27:25
Marcigib

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-23

Posty: 1

Witam!
05.12.2010 miałem kolizję gość uderzył w prawy bok mojego samochodu była to osoba ubezpieczona w Hestii. Na miejsce wezwałem Policję dzień później czyli 6.12.2010 zgłosiłem szkodę (mogłem telefonicznie kazali mi przyjechać na miejsce do ich oddziału kolejna fatyga!), po zgłoszeniu szkody po krótkim czasie bo 2-3 dni jak na tą firmę, na spotkanie umówił się człowiek który reprezentuje ową firmę w orzeczeniu i ustaleniu uszkodzeń pojazdu. Powiedział że zrobił co było w jego mocy i na odpowiedź zazwyczaj do 10 dni czeka się maksymalnie zazwyczaj jest to do 7 na odp wg. tego człowieka. Wręczyłem wszystkie dokumenty jakie były potrzebne Reprezentatowi Hestii (przygotowałem się do tego odpowiednio bo wiedziałem, że jeśli nie będę miał wszystkich papierów to sprawa się przeciągnie). Owego Pana poinformowałem, że we własnym zakresie jako reprezentant firmy musi wziąć notatkę z Policji (bo ze względu na dane osobowe, ja ich nie mogłem otrzymać) po czym nasze spotkanie się zakończyło więc czekałem 2 tyg i nic!!! Zadzwoniłem na infolinię czy została przyznana szkoda - Kobieta była małokompetentną osobą gdyż kontaktowałem się z Nią kilkukrotnie na dodatek nie dzwońcie zbyt często bo możecie się zdziwić jak przyjdzie Wam faktura za tel (połączyć jest się z nimi bardzo ciężko graniczy z niemożliwością) a za każdorazowe połączenie zł lecą. Około 18 stycznia 2011 zadzwoniłem kolejny raz i co się dowiedziałem: że nie mają pełnej dokumentacji z wypadku (czyli notatki z Policji albo notatki winowajcy) jak się okazało do Policji Hestia wystąpiła podobno 3.01.2011 r 4 tyg prawie po wypadku!!! Czas reakcji niezły. Sprawdziłem ich okazało sięze na policję pismo dotarło 10.01.2011 i tego samego dnia z Komendy zostało wysłane do Hestii był 18.01 a Oni dalej podobno notatki nie mieli tak są poinformowane osoby na infolinii (lepiej nie tracić pieniędzy na telefon tylko poczekać co bedzie to będzie albo w końcu przyznają albo ...) dziś mamy 23.01.2011 i pieniędzy nadal nie mam ...!!! LEPIEJ BY NIKT W WAS NIE WJECHAŁ Z TEJ firmy ubezpieczającej Bo będziecie musieli dużo nerwów STRACIĆ MAM NADZIEJĘ, ŻE W KOŃCU DOPNĄ SPRAWĘ a i jeszcze jedno podobno 14 dni mają na przelanie kasy od momentu zebrania papierów z Policji wysłali 10 dziś jest 23 miejmy nadzieję że w tym tyg się rozstrzygnie a może powiedzą, że 24.01.2011 otrzymali dopiero pismo może 2 tyg szło listem a mogli faxem puścić.
Pozdrawiam Marcin.

Offline
#42 2011-01-25 00:30:06
bartxx

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-24

Posty: 5

ODRADZAM ZDECYDOWANIE !!
Widzę, że na forum udziela się Pani Justyna z Hestii ! Czy trzeba dopiero w necie na nich napisać żeby ktoś prawidłowo i rzetelnie zajął się sprawą roszczeniową wobec T.U.
Ja mam kilka spraw zakończonych w Hestii  negatywnie. Ostania sprawa ciągnęła się chyba rok (nadal wg mnie nie zakończona), w której to sprawie dwu krotnie zajął  stanowisko rzecznik praw ubezpieczonych podważając Hestii decyzje i opinie. Odnoszę wrażenie, że bronią się rękami i nogami, żeby tylko nie wypłacić pieniędzy za coś co ubezpieczyli. Nie mam zamiaru pisać do w/w pani, bo zbyt długo z tą firmą walczyłem  o swoje racje bez skutecznie. Ja nie zbiednieje ale mam nadzieję, że dzięki forum inni unikną nieprzyjemności z tą firmą. A co ważne : na pisma odpowiadają kilka miesięcy i nie mogą z tego tyt. ponieść żadnych prawnych konsekwencji !

Offline
#43 2011-01-26 21:54:43
damar.86

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-26

Posty: 1

Witam,
Mam takie pytanie. Pod koniec roku 2010 miałem stłuczkę, której sprawca ubezpieczony był w Hestii.
Na początku wszystko grało. Zgłosiłem szkodę, Pani przyjmująca zgłoszenie była bardzo miła,
niezwykle pomocna, likwidator pokazał się już po 5 dniach, od razu po oględzinach poinformował mnie
ile wyniesie odszkodowanie i w sumie do tego momentu wszystko super.
Później zaczęły się schody, na pieniądze czekałem strasznie długo a jak już przyszły to zostały
pomniejszone o VAT. Po oględzinach byłem w warsztacie i tam panowie powiedzieli mi
że powinni wyrobić się w tych pieniążkach, a teraz wygląda na to że będę musiał dołożyć 22% z własnej kieszeni....
dlaczego???  Moje pytanie jest następujące. Dlaczego skoro nie jestem płatnikiem VAT wypłacono mi
kwotę netto??? Mój ojciec miał stłuczkę w styczniu 2010 której sprawca był ubezpieczony w PZU i
tata dostał całą przyznaną kwotę brutto......

Offline
#44 2011-01-31 11:55:26
real

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-31

Posty: 1

Potwierdzam negatywne opinie o Ergo Hestii,

dzis w warsztacie były ogledziny mojego samochodu, - sprawca mial w Ergo Niestety Hestii
za oswiadczeniu sprawcy - obtarcie i wgniecenie - zgerzak, drzwi, prog, blotnik

likwidator stwierdził m. in. "próg ma minimalne wgniecenie i nie wymaga naprawy"
co to q... jest minimalne wgniecenie????????
calkowita liczba roboczogodzin :........ 4 (!!!)

ostatnio polecilem mamie ubezpieczyc sie w mbanku, gdzie szkody likwiduje wlasnie ergo hestia
wyrzucone pieniadze...
Ludzie trzymajcie sie z daleka od tych złodziei

Offline
#45 2011-01-31 13:34:23
Łukasz1234

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-31

Posty: 2

Witam miałem wypadek 10.09.2010 autem z winy sprawcy wymusił pierszenstwo był ubezpieczony w Hesti . caly bok mialem rozwalony zgloszilem szkode oc sprawcy przyjechal pan zrobil ogledziny i wycenil na naprawe auta 5000 tys netto , mialem bardzo uszkodzony prog mowil ze da sie naprawic szpachla i po sprawie auto nie stare 2006 rok passat zglosilem dodatkowe ogledzinny przyjechal inny rzeczoznawca i stwierdzil ze czeba wymienic podniosl o 1700zl co daje 6700 netto po 2 tyg dostalem 5000 tys netto z pierwszej wyceny malo tego zeby sie do nich dodzwonic to cud . Olewka wziąłem nierzeszonego rzeczoznawce i wycenil mi szkode na 11000 netto . poszedlem do prawnika napisal odwolanie kolejne 30 dni czekania i nic teraz zostalo wyslane pismo do wezwania zaplaty jak nie ta sąd . malo tego tez osobowa szkode potraktowali jak smiec a ja mam uszkodzony kregoslub, boli mnie glowa inne dolegliwosci np stres powypadkowy noce nie przespanie terapie u psychologa i stres przez firme hestie doprowadzil ze nie spie po nocac tez w sadzie bede walczyl o odszkowanie zdrowotne minimum o 50 tys zlotych mam najlepszego adwokata i stac mnie zeby oszustą sie nie upieklo zostala tez skarga zlozona do rzecznika praw ubezpieczonego . i na pisalem do tv uwaga , interwencjia , teraz sie udam jeszcze do gazety , jestem msciwy nikt nie bedzie mnie robil w balona juz niedlugo w tv bedzie o nich uwaga lub inerwencjia.

Offline
#46 2011-01-31 13:54:09
Łukasz1234

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-01-31

Posty: 2

damar.86 napisał:

Witam,
Mam takie pytanie. Pod koniec roku 2010 miałem stłuczkę, której sprawca ubezpieczony był w Hestii.
Na początku wszystko grało. Zgłosiłem szkodę, Pani przyjmująca zgłoszenie była bardzo miła,
niezwykle pomocna, likwidator pokazał się już po 5 dniach, od razu po oględzinach poinformował mnie
ile wyniesie odszkodowanie i w sumie do tego momentu wszystko super.
Później zaczęły się schody, na pieniądze czekałem strasznie długo a jak już przyszły to zostały
pomniejszone o VAT. Po oględzinach byłem w warsztacie i tam panowie powiedzieli mi
że powinni wyrobić się w tych pieniążkach, a teraz wygląda na to że będę musiał dołożyć 22% z własnej kieszeni....
dlaczego???  Moje pytanie jest następujące. Dlaczego skoro nie jestem płatnikiem VAT wypłacono mi
kwotę netto??? Mój ojciec miał stłuczkę w styczniu 2010 której sprawca był ubezpieczony w PZU i
tata dostał całą przyznaną kwotę brutto......

słuchaj  masz auto na firme?  jak nie to muszą  ci wypalcic  vat jesli tego nie zrobia  to  zglos  skarge  do  rzecznika praw ubezpieczonych .   a  najlepiej jak nie  naprawiles auta jeszcze to  wez  rzeczoznawce nierzeszonego  bo napewno ci zanizyli

Offline
#47 2011-02-09 19:06:38
bleski73

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-02-09

Posty: 1

witam .hestia zdecydowanie odradzam to oszusci .są likwidatorami  firmy bre ubezpieczenia i mam z nimi problem .a raczej z odszkodowaniem .ODRADZAM HESTIE

Offline
#48 2011-02-21 18:25:15
msc29@wp.pl

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-02-21

Posty: 1

Ewidentne oszustwo ubezpieczeniowe

Doznałem wypadku, poważnego złamanie ręki. Lokal, gdzie to nastąpiło był ubezpieczony w
Ergo Hestii. Po zakończeniu leczenia nastąpiła likwidacja szkody, dostałem wypłatę kwoty,
która mnie nie zadowoliła. Wraz z wypłatą odszkodowania nie otrzymałem żadnej decyzji. Po
prostu przelali mi pieniądze na konto i chyba to w ich przekonaniu kończyło sprawę.
Zadzwoniłem na infolinię - poprosiłem o decyzję, zebym miał się od czego odwołać - nie
przysłali. Wysłałem list - nie zareagowali. Trzy razy dzwoniłem na infolinię - brak
reakcji. Ostatnimrazem powiedzieli mi, ze w "mojej sprawie nie mogę złożyć
reklamacji". Wysłałem kolejny list o przesłanie decyzji i udostępnienie akt sprawy -
i nic.

W sumie wi,ęc SIEDEM RAZY uchylili się od przesłania mi deczyji !!
W końcu kosztem dużego wysiłku, opłaceniu prawnika - przygotowałęm i złozyłem pozew
sądowy. Dopiero wtedy łaskawie otrzymałem decyzję - z której wynikało, że otrzymane dotąd
odszkodowanie było za utratę zdrowia a nalezy mi się jeszcze z tytułu utraty dochodów i
mam jeszcze przedstawić zaświadczenie ze skarbówki za poprzedni rok o dochodach.
Okazało się, że to było jeszcze 12 tysięcy zł !!!. Ergo Hestia wiedziała mniej więcej
jaka to będzie kwota bo przesłałem im podczas likwidacji kopie deklaracji VAT z tytułu
mojej działalności gospodarczej za poprzednie lata i z roku w któym nastąpił wypadek.
Moim zdaniem ewidentnie chciano zaoszczędzić te 12 tys. i mieli nadzieję, że nie będę
dochodził całej sprawy. Może to pracownicy chcieli dostać premię a może jest to działanie
systemowe. Jak to jest możliwe, że nie reagują na pisma i telefoniczne monity. Moją
sprawę załatwiała p. Szymańska, która jeszcze wciskałą mi, że przesłanie decyzji nie
miało związku z moim pozwem. Żeby ukryć opóżnienie (prawie pół roku !) wysłała mi decyzję
bez daty włąsnej pisma ! Niestety aby dostać te 12 tys. poniosłem koszty procesowe
(pozew, wpis) w kwocie około 6 tys. zł - i ta bandycka firma po tym wszystkim rozpoczęłą
windykację na mnie tej kwoty przez kancelarię prawną ! Wtedy się wściekłem, zacząłem
pisać do tego uroczego prezesika Ergo Hestii  - Piotra dwojga imion Maria Śliwickiego co tak ładnie wygląda w mediach, narobiłem rabanu, zagroziłem mediami i zaproponowali mi ugodę z dopłatą xtra 6 tysięcy. Czyli
dobrze wiedzieli co odstawili ze mną. W sumie to wymusili na mnie ugodę bo w inny sposób
to musiałbym znowu pisać pozew (poprzedni po otrzymaniu deczyji wycofałem) - a tak
myśleli, że będą mieli ze mną spokój. W ten sposób po rocznym użeraniu się z nimi miałem
pełne odszkodowanie i zwrócili mi za koszty. Ale ile ja czasu i nerwów zmarnowałem na tą
niemiecką firmę (należą teraz do MUNICH RE), która chyba stosuje u nas metody kolonialne
jak z czasów gdy ubezpieczali Afrykanów w Tanganice czy Kamerunie przed 1914 r. !!!! Za
to mi nie zapłacili.

Powiadomiłem więc Komisję Nadzoru Finansowego i UOKiK (nadzór ubezpieczeniowy i
konsumencki). Trwa korespondencja, Ergo Hestia tłumaczy się śmiesznie i durnie że to były
trudności techniczne, zaginął skan pisma itd. Ja ich punktuje a oni znowu swoje.
Zdaje sie, ze moja sprawa spowodowała że zaczęli nagrywać całość kontaktów na infolinii
bo przedtem to były wybiórcze nagrania i mogli z tym robić co chcieli jak z moją sprawę
zrobili. Te ich załosne krętactwa - najpierw dwóch dyrektorów napisało mi, że nie mają
żadnych kontaktów moich z infolinią odnotowanych a jak im wysłałem billingi - to nagle
większość się odnalazła !!!!!!!!!!! co za bezczelność !!!!! Piszą że rejestracja
techniczna zawiodła - a ja przecież cztery razy rozmawiałem z konsultantami i nic z tego
nie wynikało.

Najważniejsze szanowni czytelnicy - jeśli wy, czy ktoś z wam znanych osób dostał kasę z
odszkodowania od Ergo Hestii bez decyzji to bardzo możliwe że nalezy się mu jeszcze
kolejna kasa. Napewno może dotyczyć to takich spraw jak moja (wypadek, szkoda zdrowotna)
ale kto wie czy nie wielu jeszcze innych.

Jak nie reagują na żadania przesłania decyzji
to trzeba złożyć pozew nawet na małą kwote - albo może udać się do tej ich
eleganckiej centrali w Sopocie i prezesika Ślwickiego złapać za dupę. Myśle, że tak zostało wiele
osób oszukanych . ZBIERZMY SIĘ RAZEM. Zamierzam złożyć niedługo powiadomienie do pionu
przestępczości zorganizowanej w Trójmieście o przestępstwie ubezpieczeniowym. No i KNF
oraz UOKiK czekają na więcej podobnych skarg to może odbiorą im licencję albo przypieprzą
im tak że będą kwiczeć aż w Munchen !!!  składajcie skargi do KNF i doniesienia do organów ścigania o oszustwo
i UOKiK -  Ja im nie popuszczę !!

Offline
#49 2011-03-22 08:16:30
tota

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-03-22

Posty: 1

W lutym kierowca ciężarówki wpadł w poślizg i zdewastował mi całe ogrodzenie (metalowe z słupkami z klinkieru), ogród oraz przytarł elewację tarasu! ERGO HESTIA wypłaciła odszkodowanie z polisy kierowcy- 4500 zł!! W takim razie niech za tę kwotę Ergo Hestia sama naprawi szkody: postawi płot, naprawi schody prowadzące do tarasu,  elewację oraz zakupi i posadzi krzewy w ogródku!! Chciałam nadmienić, że podliczając wszystko to 2500zł musiałabym zapłacić za robociznę a za 2000zł zakupić przęsła, tynki, farbę, cegły na słupki do płotu oraz krzewy!

Offline
#50 2011-03-24 19:18:43
sony2323

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-03-24

Posty: 2

Odradzam wszystkim zawieranie umowy ubezpieczeniowej z Hestią. Moja córka w styczniu złożyła dokumenty o zwrot za niewykorzystaną składkę w związku ze zbyciem auta. Przez miesiąc trwała cisza. W połowie lutego przysłali rozliczenie i dalej cisza. Od jakichś dwóch tygodni trwa korespondencja w której co rusz domagają się  dokumentów  już wcześniej złożonych. W rozmowach telefonicznych nic na ten temat nie mówią, a na następny dzień jest mail z żądaniem dokumentu który już mają. Wymyślają co raz coś nowego. Zaczyna nas to wkurzać. Wybieramy się do prawnika. Skarga do KNF z pewnością też zostanie sporządzona.
Ostatnio zaproponowali przedłużenie polisy na auto o zwrot składki którego toczy się walka. Dziękują za zaufanie, którym się ich obdarzyło. Kpią czy o drogę pytają?

Offline
#51 2011-03-30 10:30:27
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

sony2323,
proszę wyślij informację o nr polisy na skrzynkę SKARGI@ERGOHESTIA.PL (w tytule wiadomości wpisz hasło FORUM), a niezwłocznie podejmę interwencję w Twojej sprawie. Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji Ergo Hestii).

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#52 2011-03-30 10:45:29
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

tota napisał:

W lutym kierowca ciężarówki wpadł w poślizg i zdewastował mi całe ogrodzenie (metalowe z słupkami z klinkieru), ogród oraz przytarł elewację tarasu! ERGO HESTIA wypłaciła odszkodowanie z polisy kierowcy- 4500 zł!! W takim razie niech za tę kwotę Ergo Hestia sama naprawi szkody: postawi płot, naprawi schody prowadzące do tarasu,  elewację oraz zakupi i posadzi krzewy w ogródku!! Chciałam nadmienić, że podliczając wszystko to 2500zł musiałabym zapłacić za robociznę a za 2000zł zakupić przęsła, tynki, farbę, cegły na słupki do płotu oraz krzewy!

tota,
pamiętaj proszę o przysługującym każdemu poszkodowanemu prawie do złożenia odwołania -  jeśli nie zgadzasz się z ustaleniami Ergo Hestii w kwestii wysokości, czy zakresu przyznanego odszkodowania, możesz w ciągu 30 dni od otrzymania zawiadomienia, zgłosić pisemnie wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy. Wydanie decyzji przez Ubezpieczyciela nie zamyka ostatecznie procesu likwidacji - jesli udokumentujesz poniesienie wydatków wyższych, niż uwzględnione w kosztorysie Ubezpieczyciela (oczywiście w ramach przyjętej przez Towarzystwo odpowiedzialności), rozpatrzona zostanie odpowiednia dopłata.

Chciałabym też przypomnieć wszystkim forumowiczom o adresie SKARGI@ERGOHESTIA.PL, dedykowanym osobom niezadowolonym z obsługi polis, czy szkód (opinie, dotyczące skuteczności komunikowania się z Hestią za pośrednictwem ww. skrzynki, znajdziecie na tym forum). Proszę opiszcie swój problem, wskazując na nr polisy/ szkody, w temacie wpisując hasło FORUM. Na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy. Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji Ergo Hestii).

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#53 2011-04-21 16:10:02
sony2323

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-03-24

Posty: 2

Do Justyny Szymańskiej - Droga Pani nie będę niczego wysyłała. Po wielu perypetiach w końcu zwróciliście składkę. Gdy zwrot składki był już na moim koncie przyszło jeszcze jedno pismo z żądaniem przesłania ksera umowy kupna-sprzedaży samochodu. Wysłałam Wam JESZCZE RAZ ksero umowy , wysłałam JESZCZE RAZ decyzję ze Starostwa i tak na wszelki wypadek zaświadczenie wydane przez urząd niemiecki oraz moją zgodę na to aby pieniądze mojej córki przelać na moje konto.  Ot i takie są u Was porządki.
Jakby nie patrzał - macie jednego klienta z "głowy". Pozdrawiam

Offline
#54 2011-05-16 13:56:58
mariusz600

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-05-16

Posty: 1

Stanowczo odradzam
Sprawca kolizji niestety ubezpieczony w ergo hesti.
Uszkodzony cały bok auta, drzwi przednie, tylne próg zderzak itp. Ekspert od likwidacji szkód (nie rzeczoznawca) robi wycenę i twierdzi ze do wymiany płaty drzwi, jakie płaty? Drzwi przednie jak i tylne złamane w pól a on chce wymieniać jakieś płaty.
Auto nie stare i nie byle jakie, części drogie a wycena pana eksperta 4300zl. Po mojej interwencji przysłano ponownie pana eksperta który stwierdził ze faktycznie drzwi do wymiany i dołożył 1300 zł. Stwierdziłam ze to jest jakaś parodia  i zrobiłam niezależną opinie u rzeczoznawcy samochodowego który wycenił szkodę na 13400zl.
Wszystkie dokumenty złożyłam w ręce prawnika który zajmuje się ta sprawą, odwołanie zostało wysłane do STU 27.04.2011 i do dnia dzisiejszego  nie mam żadnej odpowiedzi.
Czekam tylko na decyzje STU lub jej brak w określonym terminie i kieruje sprawę do Sądu, ja mam czas, z pewnością nie zostawię tego.
Pozdrawiam

Offline
#55 2011-05-18 09:31:11
ania040779

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-05-18

Posty: 1

Witam. Ja również odradzam ubezpieczenie czegokolwiek w Ergo Hestii.Właśnie wydali mi decyzję odmowną w spr.wypłaty odszkodowania w sprawie tak banalnej,że aż się chce płakać.Złożyłam wszystkie potrzebne dokumenty,zadbałam o każdy szczegół i w terminie,wydzwaniałam na ich infilinię monitorując całą sprawę,a oni żądali wciąż nowych dokumentów,które im dostarczyłam.Wciąż przesuwali termin zakończenia sprawy,a decyzję nie dość,że odmowną wydali mi dopiero po upływie  ustawowego terminu i to po mojej interwencji.A sprawa dotyczyła odszkodowania za szkodę na moim aucie zaparkowanym na prywatnym parkingu strzeżonym usytuowanym wewnątzr parkingu hipermarketowego. W moje auto uderzył samochód parkujący prostopadle do mojego auta,lecz po drugiej str,siatki ogrodzeniowej park.strzeżonego,a więc od str.parkingu sklepowego.Sprawca rąbnął w mój samochód z taką siłą,że aż podskoczyło! No i cóż-sprawca szybko uciekł z miejsca zdarzenia,pozostały tylko elementy jego stłuczonej lampy,wgniecenie w ogrodzeniu parkingu strzeż.,no i rzecz jasna spora dziura w tylnej klapie mojego auta.I zero świadków.Pan parkingowy też niczego nie widział i nie słyszał!W biały,słoneczny dzień o godz. 11!!! Na szczęście ja pracuję na monitoringu w tymże hipermarkecie i szybko pobiegłam sprawdzić materiał czy coś się nagrało z kamer zewnętrznych tego sklepu. No i znalazłam,wszysto dobrze widoczne,poza numerami rejestracyjnymi sprawcy-NIESTETY! Zgłosiłam szkodę z polisy ubezpieczyciela parkingu strzeżonego,a więc do Ergo Hestii,przyjechał rzeczoznawca,wycenił moją szkodę na prawie 2 tys.zł,pokazałam mu też nagranie wideo z tego zdarzenia,które także zostało dołączone do dokumentacji ubezpieczalni i czekaliśmy cierpliwie na wypłatę tego odszkodowania.A tu niespodzianka-niestety PRZYKRA! Decyzja odmowna z artkulacją,że parking nie jest winny tej szkodzie i nie ponosi za nią żadnej odpowiedzialności! A więc UWAGA DRODZY KLIENCI PARKINGÓW STRZEŻONYCH-RACZEJ TYLKO Z NAZWY!!!!!!!!! TO,ŻE ZOSTAWIACIE SWOJE CZĘSTO DROGIE,WYMARZONE AUTA NA TAKICH PARKINGACH,TO WCALE NIE ZNACZY,ŻE SĄ TAM BEZPIECZNE I PRZED UISZCZENIEM OPŁATY PARKINGOWEJ -RADZĘ POPROSIĆ O ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI TEGO PARKINGU ZA WASZE MIENIE!!!! BO MOŻE SIĘ ZDARZYĆ ,ŻE JAK WAM JE UKRADNĄ Z TAKIEGO NIBY STRZEŻONEGO PARKINGU,ALE WYJEŻDŻAJĄC DZIURĄ W OGRODZENIU A NIE POD SZLABANEM-TO TEŻ GUZIK DOSTANIECIE ODSZKODOWANIE!!! A TO,ŻE PAN PARKINGOWY SIEDZI W SWOJEJ ,,DZIUPLI'' I ZAJĘTY JEST OGLĄDANIEM SKOKÓW NARCIARSKICH A NIE MONITROWANIEM TEGO CO DZIEJE SIĘ NA TYMŻE PARKINGU-TO JUŻ NORMALNE! ŻYCZĘ WSZYSTKIM ABY NIKOMU NIE PRZYTRAFIŁO SIĘ TO,CO MI,ZWŁASZCZA KIEDY STAWIAJĄ NA PARKINGACH STRZEŻONYCH SWOJE WYMARZONE AUTO,KUPIONE ZA PIENIĄDZE Z KREDYTU I OSTATNIE OSZCZĘDNOŚCI CIĘŻKO UCIUŁANE.A  KIEDY COŚ STANIE SIĘ JEDNAK Z WASZYM AUTEM A UBEZPIECZALNIA ODMÓWI WAM NALEŻNEGO ODSZKODOWANIA DLA NICH TAK NIEWIELKIEJ KWOTU,A DLA WAS I WASZEGO DZIECKA-PIENIĘDZY,KTÓRE CHCIELIŚCIE PRZEZNACZYĆ NA PIERWSZY W ŻYCIU WYJAZD  NA WAKACJE - ŻYCZĘ SIŁY I WYTRWŁOŚCI W TEJ NIERÓWNEJ I NIESPRAWIEDLIWEJ WALCE Z ,,WIATRAKAMI''!!!!!! CHOĆ BRAK MI JUŻ SIŁ,POMYSŁÓW GDZIE IŚĆ PO POMOC A PRZEDE WSZYSTKIM PIENIĘDZY NA ZAŁOŻENIE SPRAWY W SĄDZIE -NIE PODDAM SIĘ!!! TO ODSZKODOWANIE MI SIĘ NALEŻY,TAK JAK MOJEMU DZIECKU UDANE WAKACJE! POZDAWIAM

Offline
#56 2011-05-23 16:12:27
Rehab

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-05-23

Posty: 9

Odnośnie Hesti to słyszałem wiele negatywnych opinii (nie wiem czy prawdziwe, ale zawsze ziarnko prawdy jest) i takich ubezpieczycieli omijam z daleka.
Zawsze trzeba wyważyć czy jest więcej opinii za czy przeciw (ludzie zawsze narzekali i to jest oczywiste), ale np. Ergo i PZU zawsze słyszałem najwięcej na nie.

Offline
#57 2011-05-25 23:21:24
kkosteki

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-05-25

Posty: 1

Witam Państwa,


Ręcę mi drżą gdy piszę tą wiadomość więc proszę wybaczcie jeśli popełnię jakieś błędy. Dostałem dzisiaj oficjalną wycenę szkody likwidowanej z ubezpieczenia AC w Hestii. Dwa tygodnie temu miałem wypadek, w nocy wyskoczyła na nas sarna - z lewego strony na autostradzie!!! Dzięki bogu nikomu nic się nie stało i nawet samochód wyszedł z tego nieoczekiwanie "dobrze". Zniszczona chłodnica, kondensator klimatyzacji, zderzak i trochę przewodów, mocowań.
Wypadek miał miejsce o 3 nad ranem w środku totalnej głuszy na szybkiej jezdni, więc zjechaliśmy na pierwszym zjeździe i niezwłocznie zadzwoniliśmy po pomoc, auto miało dodatkowo pakiet HCA (assistance, w wersji Premium). Na początku starano się nas zbyć proponując powrót do domu (ok. 350km) pociągami (3 przesiadki i 12 godzin podróży) na własny koszt!!!! Po wielu telefonach i prośbach zoorganizowano nam samochód zastępczy i lawetę (tylko do 200km reszta na własny koszt + 500 zł). Laweta przyjechała o 8-9 rano (cała noc w lesie), a samochód zastępczy o 11:15!!!! Oczywiście totalna dezinformacja, chcieli nam wszystko wcisnąć na nasz koszt!!!! Ale to nie był dla nas wielki problem, problemy zaczęły się dopiero jak chcieliśmy naprawić samochód.
Rzeczoznawca przyjeżdża, ale nie che mu się oglądać auta, bo pada deszcz (nie chce bo przy mnie), przyjeźdża sam w innym terminie. Umowa opiewa na naprawę w wariancie ASO, ale już teraz wszyscy mówią, szukaj "Heńka" bo figę od nich dostaniesz... Przychodzi wycena!!! Wartość ubezpieczenia to 15 600 (umowa przedłużana dwa tygodnie przed szkodą), ale już na nowej wycenie auto straciło do 14 500 - szybko traci wartość (500 zł tygodniowo!!!!)  Co więcej wartość naprawy ku memu zaskoczeniu nie jest niższa, ale wyższa niż w ASO!!! Dlaczego?? Odpowiedź prosta!!! - Idą na szkodę całkowitą (wszyscy mnie przed tym ostrzegali), chciałem nawet wziąść część naprawy na siebie (w końcu płacę tylko 1500 za ubezpiecznie....), ludzie z ASO idą mi na rękę, zniżki, rabaty, ale co tam, w Hestii naprawa kosztuje 12500 (w ASO 10500), więc szkoda całkowita, ale co, okazuje się, że mój tzw. "wrak' mimo konieczności wydania 12500 NA NAPRAWĘ jest wciąż warty 11500 (wg Hestii) !!! więc co CHCĄ MI ZWRÓCIĆ różnicę 3000 PLN !!!!!!! To ja połówę tego wydałem na ubezpieczenie, a zostaję bez samochodu, bez pieniędzy, i bez ubezpieczenia !!!! W rozliczeniu cena samochodu przed szkodą spada jak krople z dachu, a po szkodzie rośnie dzięki MAGICZNYM MNOŻNIKOM, najlepsze jest to:
Wartość pozostałości ok. 8300
UREALNIONA wartość pozostałości 11500 (komentarz, mnożnik EKSPERCKI 1.3 !!!!) Niech ten ekspert przyjedzie do mnie i mi to auto sprzeda za 11 500 !!!!.
NIGDY ALE TO NIGDY NIE UBEZPIECZAJCIE SIĘ U TYCH ZŁODZIEI !!! A JA NAIWNIAK NAWET NA ŹYCIE SIĘ U NICH UBEZPIECZAŁEM, NIGDY WIĘCEJ.

Offline
#58 2011-05-27 13:25:15
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

Drodzy Forumowicze,
od dłuższego czasu śledzę na bieżąco Wasze wypowiedzi, wielokrotnie je komentowałam oraz apelowałam do Was o kontakt za pośrednictwem skrzynki SKARGI@ERGOHESTIA.PL. Tym razem, w nawiązaniu kilku powyższych wpisów, chciałabym przyjąć bardziej „poradnikowy” ton.

Rozumiem, że otrzymanie decyzji w sprawie wypłaty/ odmowy odszkodowania, wiąże się przeważnie z silnymi emocjami. Nie dajcie się jednak im zbyt długo ponosić. A kiedy osiągniecie już równowagę, weźcie do ręki ogólne warunki ubezpieczenia i odszukajcie w treści dokumentu fragmentów, gdzie jest mowa o tym, że:

•    większość umów ubezpieczenia to umowy dobrowolne, co oznacza, że podpisując polisę umawiamy się z Ubezpieczycielem w jakich okolicznościach wypłaci nam odszkodowanie (zakres ubezpieczenia) i na jakich zasadach wyliczy nam wartość poniesionej szkody (sposób ustalenia rozmiaru szkody i wysokość odszkodowania),
•    umowa ubezpieczenia nakłada obowiązki nie tylko na Ubezpieczyciela ale i na nas, dlatego też, pamiętajmy o ich dopełnieniu (odszkodowanie zostanie wypłacone tylko wtedy, kiedy wywiążemy się z postawionych przed nami zadań),
•    do 30 dni od daty otrzymania od Ubezpieczyciela decyzji, macie prawo do złożenia odwołania (na Wasz pisemny wniosek, w oparciu o przedstawioną argumentację, sprawa zostanie ponownie rozpatrzona),
•    jeśli w wyniku ww. działań nadal nie dojdzie do uzgodnienia między Wami a Ubezpieczycielem stanowiska, możecie zwrócić się do Rzecznika Ubezpieczonych.
•    dopiero na końcu tej drogi stoi Sąd.

Niezależnie od powyższego, jeśli jesteście Klientami Ergo Hestii lub osobami poszkodowanymi przez naszych Klientów,  w przypadku potrzeby uzyskania wyjaśnień lub innej pomocy w ramach zawartych umów ubezpieczenia, do Waszej dyspozycji jest skrzynka SKARGI@ERGOHESTIA.PL (w treści wiadomości wpiszcie hasło FORUM). Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji Ergo Hestii).

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#59 2011-06-09 20:14:00
Piotr11

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-06-09

Posty: 5

Witam
Mam bardzo przykre, dwukrotne, doświadczenia z tą, pożal się boże, firmą.  Pierwsza, dotyczyła uszkodzenia opony i obręczy koła na dziurawej nawierzchni. Sprawę sporną stanowiło przyznanie odszkodowania za dwie, a nie jedną oponę, jak przyznała Hestia . Odszkodowanie z tytułu OC sprawcy ubezpieczonego w Ergo Hestii. / Do wiadomości p Szymańskiej nr sprawy GL50/10627/10 . Cala niby prosta sprawa trwała prawie rok. Na moje odwołania, monity nigdy nie dostałem odpowiedzi w terminie, na maile w ogóle nie było odpowiedzi i dopiero interwencja Rzecznika Praw Ubezpieczonych wymogła wypłatę odszkodowania. Co do odsetek za nieterminową wypłatę, mogę napisać tylko tyle, że zostały wypłacone do dnia wydania decyzji, a nie faktycznej wypłaty odszkodowania. Stąd mój wniosek : jeśli nie można inaczej, to w ten sposób firma zaoszczędziła parę złotych.
Druga sprawa to odmowa wypłaty odszkodowania dotycząca tego samego sprawcy lecz poważniejszego uszkodzenia.
Stanowisko Ergo Hestii  zmusiło mnie do powołania niezależnego rzeczoznawcy, którego opinia podważa opinie wydaną przez Hestię. Jednak mimo mojego odwołania, oraz pisma z prośbą o ponowne rozpoznanie od sprawcy, od dwóch miesięcy nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Cała sprawa trwa już blisko rok, a wielokrotne monity telefoniczne i rozmowy z bardzo uprzejmymi konsultantami utwierdzają mnie w przekonaniu o indolencji  i niemocy jaka ogarnęła tą firmę.
Wszystko wskazuje na to że bez postępowania  sądowego się nie obejdzie.
Pozostaje mi życzyć ubezpieczonym w Ergo Hestii wiele szczęścia by nie mieli okazji przekonać się jak wygląda dochodzenie  swoich racji w tej firmie.

Pozdrawiam serdecznie
   Piotr

Offline
#60 2011-06-09 21:34:03
Piotr11

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-06-09

Posty: 5

Do Justyny Szmańskiej

             Szanowna Pani

  Wszystkich niezadowolonych z pracy Hergo Hesti  klientów prosi Pani, ba, wręcz apeluje, by swe skargi, odwołania kierowali na skrzynkę mailową. Powstaje pytanie: czy to taka magiczna skrzynka że dostanie się odpowiedź. Ba może do tego w obowiązującym Was terminie bez telefonicznych monitów?  Wszak rozmowa z bardzo miłą konsultantką to tak jak rozmowa z wiatrem. Miła, ale niczego nie załatwia. Czy ta magiczna skrzynka to ostatnia deska ratunku dla pokrzywdzonych i ignorowanych przez tych innych nie internetowych pracowników Waszej firmy?
Czy wysłane pisma drogą pocztową, bądź za pośrednictwem Waszych przedstawicieli mają inną moc i mogą pozostać bez odpowiedzi? Bardzo jestem ciekaw odpowiedzi.
    Pozostaję w szacunku
       Piotr

Offline
#61 2011-06-10 15:13:15
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

Piotrze, w przytoczonej sprawie, skontaktuję się z Tobą za pośrednictwem e-mail (adres wskazany w aktach szkody).

Piotra oraz innych zainteresowanych Forumowiczów, chciałabym zapewnić, że skrzynka SKARGI@ERGOHESTIA.PL nie ma w sobie nic z magii – obsługiwana jest przez pracowników Biura Reklamacji Ergo Hestii. Jej utworzenie, to wyraz dążenia Towarzystwa do zapewnienia Klientom najwyższej na rynku jakości usług. Staramy się szybko i skuteczne reagować na wszelkie sygnały o nieprawidłowościach, eliminując jednocześnie ujawnione błędy. Niestety niektórych elementów nie można całkowicie wykluczyć (np. błąd ludzki) – w takich przypadkach zdajemy się na Waszą wyrozumiałość. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia).

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#62 2011-06-24 21:17:21
Piotr11

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-06-09

Posty: 5

A  jednak ma. To bardzo dobrze!!!  Wreszcie sprawy ruszyły.  W pierwszej, poprawnie naliczone odsetki, w drugiej, zrobione dodatkowe oględziny. To jednak coś z magii, zwłaszcza że w swojej dokumentacji mam kilka pism z Działu Ekspertyz Szkód Transportowych i OC z definitywną i twardą jak beton odmową. Przez tą,  jednak magiczną skrzynkę, załatwia się inaczej.
Z poważaniem
Piotr

Offline
#63 2011-07-11 21:33:25
leszekzg1

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-07-11

Posty: 1

witam po przeczytaniu powyższych komentarzy niestety potwierdzam iż firma zwana ergo hestią nie nadaje się do żadnych ubezpieczeń,  w dniu dzisiejszym otrzymałem decyzję o odszkodowaniu na kwotę 4 tyś z OC sprawcy gdzie wycena wstępna w salonie mercedesa wyszła prawie 18 tyś zł,  w otrzymanym kosztorysie bardzo często pojawiają się słowa np. ,,częściowa wymiana,, lub ,,zestaw naprawczy,, gdzie wiem że w tej klasie auta w salonie nawet o tym nie słyszeli, gdy pokazałem swoja  wycenę mechanikowi parsknął śmiechem, najlepsze jest to że wszystkie części liczone mi były -70%  dlaczego ? nie tylko ja się zastanawiam. Nie jestem biegły w odszkodowaniach lecz wiem że zostałem oszukany. I tu moje pytanie do pani Justyny  Szymańskiej dlaczego - 70 % (części zamienne)  skoro wszystkie uszkodzone były oryginalne.  Widzę że jak wielu poprzedników zmuszony będę wszcząć postępowanie sądowe bo ręce opadają

Offline
#64 2011-07-13 15:57:51
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

leszekzg1,
proszę skieruj swoje uwagi na adres SKARGI@ERGOHESTIA.PL (w tytule wiadomości wpisz hasło FORUM, w treści wskaż nr szkody). Niezwłocznie po jej otrzymaniu, udzielę Ci oczekiwanych wyjaśnień. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia).

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#65 2011-07-14 18:11:12
Piotr11

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-06-09

Posty: 5

Hestia to porażka!!!!!!!! Jeśli interesuje Cię kwit OC tylko po to żeby poruszać się legalnie po drogach i zwabi Cię stosunkowo niska cena, Choć znam tańszych, to możesz zawrzeć z nimi umowę. Jeśli jednak chcesz mieć ubezpieczenie, to mijaj tą firmę z daleka, bo to coś co kupisz działa tylko w jedną stronę.
Hestia wraz z firmą Partner i Rzeczoznawcy z Krakowa,(obsługuje Hestię na śląsku), stanowi towarzystwo wzajemnej adoracji, by nie powiedzieć związku przestępczego. W celu zaniżenia lub odmowy odszkodowania nie obce jest temu związkowi manipulowanie, naginanie dowodów i faktów, dobór dowodów i zdjęć z pominięciem tych dla Hestii niekorzystnych , by odszkodowanie było jak najmniejsze, lub nie było go wcale.
W powyższej korespondencji umieściłem wpis określając Biuro Reklamacji Hestia, magiczną skrzynką dla tego że tu wreszcie  Ktoś chciał ze mną rozmawiać. Przeliczyłem się. Owa magiczna skrzynka to tylko mydlenie oczu, zasłona dymna i swoisty zawór bezpieczeństwa. Po prostu strata czasu.
Uważam że całym tym cichym związkiem zawartym między Hestią a wymienionym wcześniej biurem rzeczoznawców powinien zająć się prokurator.
Jeśli jeszcze chcesz mieć za partnera tak nierzetelną i nieuczciwą firmę  wykup to pseudo ubezpieczenie  w Hestii
Z  poważaniem
Piotr Z

Offline
#66 2011-07-16 10:34:48
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

Chciałabym wyjaśnić, że Biuro Reklamacji nie jest umocowane do zmiany warunków, zawartej przez Ciebie, umowy ubezpieczenia (naszą rolą jest weryfikacja poprawności procedur). Jeśli nadal nie zgadzasz się z decyzją Ergo Hestii, wydaną w oparciu o ekspertyzę rzeczoznawcy zewnętrznego, kwestie sporne mogą być rozpatrzone przez organy nadrzędne.

W przypadku potrzeby uzyskania dodatkowych wyjaśnień lub innej pomocy w sprawie - jestem do Twojej dyspozycji.

Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia)

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#67 2011-07-19 21:42:52
Piotr11

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-06-09

Posty: 5

Szanowna Pani
Ne zawierałem umowy z Ergo Hestią, o czym powinna Pani wiedzieć z dokumentów sprawy. To sprawca zawarł z Wami umowę. Ja nie byłbym takim desperatem i jestem tylko jej ofiarą.
Ponieważ, w moim przekonaniu, dalsza dyskusja na temat zasadności wypłaty odszkodowania jest bezcelowa, zwracam się z prośbą o interwencję do Biura Rzecznika Ubezpieczonych.
W dalszym ciągu twierdzę że Waszym związkiem z opisanym wcześniej biurem rzeczoznawców powinien się zająć prokurator.
Osobom które znalazły się w podobnej do mojej sytuacji radzę by nie rezygnowały z dochodzenia swoich racji. Polecam, Biuro Rzecznika Ubezpieczonych jest bardzo skuteczne. Sprawdziłem. Dwukrotnie po interwencji wygrałem, w tym jeden raz z Hestią. Z reguły towarzystwa ubezpieczeniowe bazują na tym że ich klientom nie będzie się chciało zwracać do instytucji, które nam poszkodowanym mogą skutecznie pomóc w uzyskaniu godziwego zadość uczynienia, bo tym ma być odszkodowanie, a  nie jałmużną, jakby chciały towarzystwa ubezpieczeniowe. Apeluję. Nie dajcie się oszukać i odwołujcie się do skutku, nie zapominajcie o należnych Wam odsetkach.
Z poważaniem
Piotr Z

Offline
#68 2011-08-09 21:37:42
panda

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-09

Posty: 1

Przychylam się do wszystkich negatywnych opinii. Ok 2 miesiące temu sprawca porysował mi samochód. Przyjechał rzeczoznawca, wycenił szkodę i na tym się zakończyło. Do dnia dzisiejszego nie dostałam ANI pisemnego uzasadnienia braku wypłaty odszkodowania ANI pieniędzy. Ta firma to porażka. Dzwoniłam na infolinie kilkakrotnie, wysyłałam e-maile - odpowiedź: likwidator nie dostarczył kopii polisy którą Ergo hestia sama wystawiła, sprawę przekazaliśmy do likwidatora który udzieli szczegółowych informacji . I tak od miesiąca ta sama odpowiedź a ze strony likwidatora ZUPEŁNA CISZA. Dla zainteresowanych szkoda nr WR21/527/11. Wychodzi na to , że odszkodowania nie mogę dostać bo Ergo Hestia ma problemy organizacyjne. Cieszę się że szkoda nie wielka, a ja nigdy u nich się nie ubezpieczę i każdemu odradzę. Dla zainteresowanych: sprawy nie zostawię dla zasady, nie można tak oszukiwać ludzi. Zgłosiłam już tę firemkę do Rzecznika Praw Ubezpieczonych a na dniach kieruję sprawę do sądu. I tak wygram, bo nie ja tu zawiniłam tylko Ergo Hestia, z jedną firmą ubezpieczeniową już mam wygraną z odsetkami bo przeciągali wypłatę odszkodowania, dlatego wiem że warto walczyć o swoje.

Dziś sprawę zgłosiłam także do Pani Justyny Szymańskiej (Biuro Reklamacji Ergo Hestii), która tak "chętnie" pomaga na forum , aby do niej pisać, obiecując że sprawdzi i pomoże.  O dalszym toku spraw poinformuję na forum.

Offline
#69 2011-08-16 10:17:48
Ergo-Hestia

Użytkownik

Zarejestrowany:

2009-10-08

Posty: 28

Panda,
w imieniu Ergo Hestii, pragnę Cię przeprosić za utrudnienia, których doświadczyłaś ubiegając się o należne odszkodowanie. Chciałabym też zapewnić, że opisana przez Ciebie jakość obsługi klienta, znacznie odbiega od standardów przyjętych przez Towarzystwo - bezpieczeństwo i zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze, dlatego też odszkodowanie wraz z należnymi za zwłokę odsetkami wypłacone zostało niezwłocznie po otrzymaniu od Ciebie zgłoszenia. W razie potrzeby - jestem do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia).

http://www.odzyskaj.info/profile/stopka_hestia.png

Offline
#70 2011-08-17 10:55:41
metalowy

Użytkownik

Zarejestrowany:

2011-08-16

Posty: 6

Ja co prawda nie jestem ubezpieczona w Hestii, może to i dobrze, bo z tego co wiem to wielu moich znajomych ma podobne problemy... hmm

Offline

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij