szkoda całkowita

#1 2018-11-06 09:32:47
bierzyn

2018-11-06

Cześć, nie wiedziałem dokładnie gdzie mam napisać ten post ponieważ są tu dwie sprawy mam problem z ubezpieczalnią PZU uważam że szkoda całkowita została zaniżona był wypadek na junaku 901 z 2013 roku wymieniłem tam cały układ napędowy pisałem do pana z ubezpieczalni 2 razy ze się nie zgadzam z kwotą odszkodowania ten pan do mnie dzwonił i mówi że nie wie o co chodzi nadal żebym jeszcze raz napisał maila z czym się nie zgadzam prosił bym o to co mam napisać w takim mailu może to ja coś źle robię, druga sprawa mój tata co jechał tym motorowerem ma złamanie otwarte uda prawego pękniętą kostkę z tych większych uszkodzeń również pytałem się ich mailowo czy szkoda osobowa została przyjęta czy coś się w tej sprawie dzieje nic nie odpowiada ten pan z pzu nie wiem jak się za to zabrać proszę was o pomoc bo czuję się trochę robiony w Ch**a a że jestem młodą osobą nie mam doświadczenia z takimi firmami a też nie mam czasu się z nimi przepychać ponieważ mam do założenia własną działalność i cały mój czas jest poświęcony tylko na to dlatego  proszę was o pomoc jak powinno wyglądać takie pismo co powinienem tam zawszeć jakie linki czy cokolwiek.

Dziękuje.

#2 2018-11-06 16:55:54
ambrozy

2012-07-25

Re: szkoda całkowita

Sprawa motocykla polega na tym że trzeba poczekać na decyzję i dopiero od tej decyzji zacząć się odwoływać. jest na to trzy lata od każdej decyzji. można skorzystać z kancelarii które weryfikują kosztorysy i wykupują szkody. może Pan otrzymać dopłatę od kancelarii która dalej bez Pana udziału będzie się spierać z ubezpieczycielem. co do obrażeń ciała to trzeba się dowiedzieć czy sprawa jest przyjęta. najlepiej żeby Pana tata zadzwonił na infolinię i to ustalił. jeżeli tak to trzeba przesłać im dokumentację medyczną i czekać na orzeczenie oraz wypłatę. można też zlecić czynności kancelarii odszkodowawczej. jeżeli był to wypadek drogowy i będą zarzuty dla sprawcy to na te starania jest 20 lat.