Uszkodzenie ciała

#1 2018-10-08 15:57:01
arturooo

2018-10-08

Jakiś miesiąc temu zostałem uderzony w twarz w wyniku czego mam złamaną kość szczęki. Sprawcy zostali spisani przez policje i do dzisiaj czekam na wyznaczenie daty spotkania z lekarzem sądowym.

Mam 2 pytania  w tej sprawie

1) Co dalej robić? Planuje napisać wniosek o adwokata z urzędu (jestem studentem, bez stałego dochodu). Musze składać jakieś dodatkowe wnioski o odszkodowanie /zadośćuczynienie?  To jest to samo czy 2 niezależne formy zapłaty za wyrządzoną krzywdę?
Wystąpić o status oskarżyciela posiłkowego? To nie koliduje z wnioskiem o adwokata?

2) Czy oprócz odszkodowania od sprawcy mogę liczyć na odszkodowanie od ubezpieczyciela?

3) Jakiś miesiąc temu zostałem uderzony w twarz w wyniku czego mam złamaną kość szczęki. Sprawcy zostali spisani przez policje i do dzisiaj czekam na wyznaczenie daty spotkania z lekarzem sądowym.

Mam 2 pytania  w tej sprawie

1) Co dalej robić? Planuje napisać wniosek o adwokata z urzędu (jestem studentem, bez stałego dochodu). Musze składać jakieś dodatkowe wnioski o odszkodowanie /zadośćuczynienie?  To jest to samo czy 2 niezależne formy zapłaty za wyrządzoną krzywdę?

2) Czy oprócz odszkodowania od sprawcy mogę liczyć na odszkodowanie od ubezpieczyciela?

3) " Koniecznie załatw sobie opinię od psycholog. W pierwszych kilku postach tego działu temat psychologa był poruszany wielokrotnie, zapoznaj się z nimi, a zobaczysz co to wnosi do sprawy."  ( ...viewtopic.php?id=4327)

Nie widzę tych postów. Proszę o linki albo do jakiego psychologa sie udać, co mu powiedzieć itd.  (na nfz może być?)

#2 2018-10-08 21:51:27
ambrozy

2012-07-25

Re: Uszkodzenie ciała