Ugoda na 14000?

#1 2017-05-31 21:46:21
Renata1979

2017-05-31

Witam 4 lata temu córka zachorowała, bardzo bolał ją brzuch miała temperaturę, biegunkę i wymioty-początkowo uznałam że to jelitowka ale na 3 dzień stan był już ciężki, zawiozłam ją do szpitala -tak stwierdzono nieżyt żołądkowo -jelitowy,córka spędziła tam 5 dni skarżąc  się na ból brzucha,w dzień wypisu dopiero zrobiono usg brzucha gdzie w zatoce Douglasa znajdował się płyn nie znam się na terminach medycznych ale Pani ordynator powiedziała że jest ok i wypisala ją do domu(piatek)w poniedziałek rano stan był już septyczny -trafiła znowu do tego samego szpitala-diagnoza-zapalenie otrzewnej-rozlany wyrostek(blizna na pół brzucha)kolejnego dnia transport do innej placówki -2 dni później kolejna operacja -zapalenie otrzewnej -amputowany wyrostek na talerzu biodrowym -dzień później stan na tyle zły że wprowadzono ją w śpiączkę -i ....walka- sepsa,zapalenie płuc itd.po niewyobrażalnie ciężkim dla nas czasie wzbudziła się -potem walka żeby wróciła do formy (długo by pisać)wynajełam firmy zajmujacą się odszkodowaniami po 4 latach odrzucania przyjęcia odpowiedzialności chcą ugody na kwotę 14000 tysiecy-dla mnie to kpina -straciłam prawie dziecko ból nie do opisania a oni z taką kwotą  (toczy się również sprawa karna)proszę o pomoc

#2 2017-06-01 11:40:24
illusionpl

2017-03-23

Re: Ugoda na 14000?

Czy czasem proponowana kwota ugody nie jest rezultatem pracy pełnomocnika? Jeżeli tak, to proszę z nim się skontaktować, zabronić podpisywania ugody przedsądowej i skierować sprawę do sądu. Będzie więcej . Kwestia założenia kosztów, ale 3/4 prawdziwych kancelarii założy to za Panią.

Pozdrawiam

#3 2017-06-04 18:32:28
Grzegorz Choj.

2017-02-10